la 10-09-2019 01:46 PM
la 10-09-2019 04:09 PM
@arsradu, mulțumim pentru subiectul propus și pentru sugestii! Le vom trimite mai departe colegilor de la departamentul tehnic.
Pentru a raporta problemele de semnal există 2 modalități:
1. Pe site-ul Orange, jos de tot, avem sectiunea “harta de acoperire”. Dupa ce căutați locația, în partea de jos a căsuței există optiunea de a ne trimite un feedback (sunteți rugați să alegeți un calificativ, apoi există câmp pentru text în care puteți detalia toate informațiile despre problema de semnal). Acest feedback ajunge direct la departamentul tehnic. Dacă alegeți această metodă nu veți primi însă răspuns.
2. Dacă doriți să primiți răspuns, vă rugăm să folosiți canalele clasice de interacțiune cu Serviciul Clienți (de exemplu: apel 300, Chat din aplicația My Orange, forma de contact de pe site-ul Orange, Djingo etc.).
Cum spunea arsradu, harta este deasemenea integrată în My Orange (în sectiunea Cool de la Orange -> Harta acoperire) și are și functțe de localizare folosind GPS-ul.
Adaug aici alte 2 opțiuni din aplicația My Orange din răspunsul lui rafa.bloger:
- Prima ar fi ca poti realiza un test de viteza direct din aplicatie iar traficul efectuat nu se contorizeaza.
Poti gasi aceasta optiune daca mergi pe Mai multe -> Cool de la Orange -> Qualitest
- A doua este chiar MASURATORI RETEA si o poti gasi in sectiunea Mai multe -> Despre.
Daca activezi aceasta optiune vei permite aplicatiei sa colecteze date de retea (de exemplu: date realizate la testul de viteza prezentat mai sus de mine) in vederea imbunatatiri performantei retelei Orange. Vei primi un ID unic si cred ca cei de la tehnic folosesc aceste date, de altfel poti mentiona ID-ul tau cand faci o sesizare legata de semnal.
la 10-09-2019 01:56 PM
la 10-09-2019 02:11 PM
la 10-09-2019 04:09 PM
@arsradu, mulțumim pentru subiectul propus și pentru sugestii! Le vom trimite mai departe colegilor de la departamentul tehnic.
Pentru a raporta problemele de semnal există 2 modalități:
1. Pe site-ul Orange, jos de tot, avem sectiunea “harta de acoperire”. Dupa ce căutați locația, în partea de jos a căsuței există optiunea de a ne trimite un feedback (sunteți rugați să alegeți un calificativ, apoi există câmp pentru text în care puteți detalia toate informațiile despre problema de semnal). Acest feedback ajunge direct la departamentul tehnic. Dacă alegeți această metodă nu veți primi însă răspuns.
2. Dacă doriți să primiți răspuns, vă rugăm să folosiți canalele clasice de interacțiune cu Serviciul Clienți (de exemplu: apel 300, Chat din aplicația My Orange, forma de contact de pe site-ul Orange, Djingo etc.).
Cum spunea arsradu, harta este deasemenea integrată în My Orange (în sectiunea Cool de la Orange -> Harta acoperire) și are și functțe de localizare folosind GPS-ul.
Adaug aici alte 2 opțiuni din aplicația My Orange din răspunsul lui rafa.bloger:
- Prima ar fi ca poti realiza un test de viteza direct din aplicatie iar traficul efectuat nu se contorizeaza.
Poti gasi aceasta optiune daca mergi pe Mai multe -> Cool de la Orange -> Qualitest
- A doua este chiar MASURATORI RETEA si o poti gasi in sectiunea Mai multe -> Despre.
Daca activezi aceasta optiune vei permite aplicatiei sa colecteze date de retea (de exemplu: date realizate la testul de viteza prezentat mai sus de mine) in vederea imbunatatiri performantei retelei Orange. Vei primi un ID unic si cred ca cei de la tehnic folosesc aceste date, de altfel poti mentiona ID-ul tau cand faci o sesizare legata de semnal.
la 10-09-2019 04:19 PM
la 10-09-2019 05:19 PM
la 10-09-2019 06:58 PM
la 11-09-2019 01:59 AM
la 11-09-2019 09:38 AM
la 11-09-2019 12:44 PM
la 11-09-2019 01:11 PM
la 11-09-2019 01:26 PM
la 11-09-2019 09:44 PM
la 12-09-2019 08:54 AM
la 13-11-2019 07:52 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor