la 18-07-2024 10:55 AM
Cat durează, dragă Orange să vă reparați semnalul?!
la 18-07-2024 11:00 AM
Salut,
Poti sa ne dai ceva mai multe detalii? Despre ce localitate e vorba?
Noi suntem in mare parte clienti Orange, ca si tine. Suportul Orange il gasesti prin metodele de contact de aici.
Ai facut o sesizare in sensul asta? Daca nu, iti recomand sa faci si asta, in caz ca problema nu e deja cunoscuta.
Pentru a lua legatura mai usor cu un consultant, poti sa folosesti si chat-ul Djingo de aici. Scrii “transfer operator” (x2) si astepti sa fii preluat de un operator.
la 18-07-2024 11:57 AM
Salut! În Constanța, nu au semnal de marți după amiaza. Am făcut sesizări dar degeaba. Răspunsul serviciului tehnic a fost cam așa :"marți la miezul nopții va fi gata", pe urmă "miercuri la ora 18". Azi dimineață, 18.07.2024 au zis că până la ora 18. Vedem dacă va fi așa...
la 18-07-2024 11:58 AM
Am uitat să precizez că dețin fibră optica. Nu am semnal nici la Catv nici internet.
la 18-07-2024 12:03 PM
Am bănuit că despre fibra este vorba.🙂
la 18-07-2024 12:05 PM
Având în vedere că vine weekendul, sigur vor depune eforturi pentru a rezolva problema.
la 18-07-2024 12:02 PM
O situație neplăcută.
In funcție de complexitatea deranjamentului sau daca situația ce necesita remedierea nu tine de Orange perioada de rezolvare a problemei poate depăși 72h.
Însă este foarte bine că ții legătură cu aceștia.
la 18-07-2024 12:07 PM
Poti accesa între timp Orange tv go.
Ar fi o alternativa pentru moment mai ales daca ai și tv care suporta aplicația.
la 18-07-2024 01:08 PM
Aceleasi raspunsuri am primit si eu. Sa nu mai spun ca din cauza aceasta si semnalul la telefon este slab pe internet.
la 18-07-2024 11:10 AM
Salutare,
Poți să ne detaliezi problema semnalului?
In mod normal Orange nu poate cunoaște toate defecțiunile care apar.
Poți contacta Orange (cât mai repede) pentru a face o sesizare:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Din păcate de foarte multe ori problemele nu se rezolva de la sine așa că ia contact cu ei.
Chiar dacă lucrează la problema măcar vei obține informații noi despre stadiul lucrării.
O zi minunata!
la 18-07-2024 11:39 AM
Salutare!
De regulă, se rezolvă relativ repede. Dacă nu s-a rezolvat, ar trebui anunțat cumva incidentul respectiv la numărul 300 sau prin una dintre metodele de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor