anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsă semnal de 3 zile

FloriAcreala
Începător

Cat durează, dragă Orange să vă reparați semnalul?! 

10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember

Salut,

Poti sa ne dai ceva mai multe detalii? Despre ce localitate e vorba?

Noi suntem in mare parte clienti Orange, ca si tine. Suportul Orange il gasesti prin metodele de contact de aici.

Ai facut o sesizare in sensul asta? Daca nu, iti recomand sa faci si asta, in caz ca problema nu e deja cunoscuta.

Pentru a lua legatura mai usor cu un consultant, poti sa folosesti si chat-ul Djingo de aici. Scrii “transfer operator” (x2) si astepti sa fii preluat de un operator.

Client Orange

Salut! În Constanța, nu au semnal de marți după amiaza. Am făcut sesizări dar degeaba. Răspunsul serviciului tehnic a fost cam așa :"marți la miezul nopții va fi gata", pe urmă "miercuri la ora 18". Azi dimineață, 18.07.2024 au zis că până la ora 18. Vedem dacă va fi așa...

Am uitat să precizez că dețin fibră optica. Nu am semnal nici la Catv nici internet. 

Am bănuit că despre fibra este vorba.🙂

Având în vedere că vine weekendul, sigur vor depune eforturi pentru a rezolva problema.

O situație neplăcută.

In funcție de complexitatea deranjamentului sau daca situația ce necesita remedierea nu tine de Orange perioada de rezolvare a problemei poate depăși 72h.

Însă este foarte bine că ții legătură cu aceștia.

Poti accesa între timp Orange tv go.

Ar fi o alternativa pentru moment mai ales daca ai și tv care suporta aplicația.

 

Aceleasi raspunsuri am primit si eu. Sa nu mai spun ca din cauza aceasta si semnalul la telefon este slab pe internet.

Solina7
Explorator

Salutare,

Poți să ne detaliezi problema semnalului?

In mod normal Orange nu poate cunoaște toate defecțiunile care apar.

Poți contacta Orange (cât mai repede) pentru a face o sesizare:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Din păcate de foarte multe ori problemele nu se rezolva de la sine așa că ia contact cu ei.

Chiar dacă lucrează la problema măcar vei obține informații noi despre stadiul lucrării.

O zi minunata!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

De regulă, se rezolvă relativ repede. Dacă nu s-a rezolvat, ar trebui anunțat cumva incidentul respectiv la numărul 300 sau prin una dintre metodele de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!