In cat timp se activează serviciul de rețea după ce am schimbat cartela de la 3G la 4G?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2022 11:46 PM
In cat timp se activează serviciul de rețea după ce am schimbat cartela de la serviciul 3G la 4G. Menționez că internetul funcționează dar nu pot suna, sa fiu sunat sau sa trimit mesaje.
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2022 12:36 AM
admun, bun venit in Comunitate!!!
Daca merg datele, trebuie sa mearga si partea de voce. Ai restartat telefonul? Ai selectat corect slotul SIM care sa fie activ pe voce?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2022 12:39 AM
Salut, mulțumesc pentru primire!
Da, am restart telefonul de multe ori iar referitor la setările de voce sunt automate,telefonul selectând simul

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2022 01:23 AM
Cu placere!!!
Cand incerci sa suni sau sa trimiti un sms, ce mesaj de eroare primesti?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2022 01:37 AM
Când sun se aude un sunet de 3 ori diferit de cel normal de "call ended". Am trimis acum mesaj cuiva și în loc de numărul meu de telefon este altul deși doar am schimbat cartela și am păstrat același numar
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2022 01:46 PM
Ce telefon folosesti?
Problema cu apelarea se manifesta la orice numar?
Pana la urma, merge trimiterea de mesaje?
Ca idee, schimbarea de SIM nu ar trebui sa afecteze in niciun fel capacitatea de a suna sau a fi apelat. Partea cu mesajele ar putea fi o problema de SMSC (centrul de mesaje scrise), dar inteleg ca la tine merg, deci nu e o problema acolo.
Nu stiu sa fie nevoie de o inlocuire de SIM pentru a folosi serviciile 4G. Nu sunt SIM-uri "3G" si SIM-uri "4G". E acelasi SIM. Cred ca trebuie sa fie un SIM de acum mai bine de 10 ani ca sa nu functioneze pe 4G. Ma rog, daca acum merge, e foarte bine.
Client Orange
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-05-2022 11:39 AM
@admun, s-a rezolvat situația cu SIM-ul? Funcționează și pe voce/ SMS și pe date?
