la 28-05-2019 11:35 AM
la 03-07-2019 09:53 PM
la 28-05-2019 11:42 AM
la 28-05-2019 12:37 PM
la 28-05-2019 01:04 PM
la 28-05-2019 01:14 PM
la 28-05-2019 01:17 PM
la 28-05-2019 01:44 PM
la 28-05-2019 01:56 PM
la 28-05-2019 02:23 PM
la 28-05-2019 02:30 PM
la 28-05-2019 02:43 PM
la 28-05-2019 03:35 PM
Ar fi bine sa faci totuși și un test, ceva cu titlul “de încercare” sa vezi dacă se întâmpla la fel. Încearcă o alta rețea wifi in afara de cea de acasă și roagă pe cineva sa te contacteze in acel timp ca sa vezi ce se întâmpla. Este posibil sa fie o problema doar cu rețeaua de la munca.
De cele mai multe ori o resetare a telefonului face minuni nebănuite, însă spui ca deja ai încercat asta și s-a întâmplat la fel. Eu mai aveam probleme cu rețeaua odată la ceva timp, rămâneam fără semnal la internet și când sunam la relații cu clienții imi spuneau din start dacă am dat un restart și sa văd după ce se întâmpla și funcționa de fiecare data, însă mereu uit sa iau mai întâi in calcul și opțiunea asta.
la 28-05-2019 06:21 PM
la 28-05-2019 06:25 PM
la 28-05-2019 09:01 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor