anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date mobile - în loc de 4G îmi apare H+

AndreiAGH
Începător
Salut! Nu mi s-a mai întâmplat până acum aceasta problema dar astăzi în loc de 4G îmi apare H+, și nu e de la zona din care sunt deoarece am mers astăzi prin oraș și tot H+ îmi apare... Am selectat tot ce trebuie pentru 4G dar se pare că problema nu s-a remediat...Mă poate ajuta cineva?
17 Răspunsuri 17

teacher_
#StarMember
Salut! Este posibil sa fie unele lucrări la rețea. Și mie în centrul Clujului mi se întâmplă uneori sa nu am 4G

delfinas
#StarMember
AndreiAGH, bun venit in Comunitate!!! In ce zona te afli?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Poți să dai un restart și ulterior, dacă tot așa îți apare și zici că totul este in regulă ( ai rețea 4g și telefonul este setat corespunzător), să verifici dacă ești în regulă cu reîncărcarea ( dacă ești pe prepay). De asemenea, dacă n-ai nici una dintre problemele amintite mai sus, poți introduce simul într-un alt telefon și să vezi dacă e ok acolo. Vezi, de asemenea, să nu ai un telefon Dual SIM, care are doar pe unul dintre sim-uri acces la 4g. În ultimă instanță, dacă nici în alt telefon nu este ok, atunci ia legătura cu Serviciul Clienți și explică-le problema! Succes!

Victorie01
Junior entuziast
  • Samsung s21 ultra s22 ultra intră în H Plus Orange are semnal made în China doar telefoane made in China merge la ei

1000000759.jpg

1000000745.jpg

 descărcat de Magazin Player și n o să mai aveți probleme cu h Plus se vede clar apare doar 5g și 4g

Victorie01
Junior entuziast

Descărcați aplicația din magazin player și n o să mai aveți probleme cu h Plus se vede clar doar 5g și 4g

1000000759.jpg

1000000745.jpg

Erich
Junior
De mai bine de 2 luni au probleme cu semnalul slab datele functioneaza in ultimul hal, in locuri unde aveam viteza 4G+ acum am h+ la serviciul clienti s au apucat sa imi spuna de grosimea zidurilor ai compozitia lor mai raman client orange pana la sfarsitul contractului‍♂️ Problema persista si acum, folosesc internetul activ nu am avut nici o problema pana acum 2 luni

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
În interior, punctual, poți avea probleme cu semnalul, pentru că pot fi dezactivate în anumite locuri anumite antene 4g și, automat, ești conectat pe altă antenă, care este situată mai departe de tine și nu-ți mai oferă aceeași calitate a semnalului și nici tehnologia dorită ( 4g). Sigur, e doar o ipoteză, nu știu sigur dacă e așa în totalitate.

Erich
Junior
Antena de semnal e la mai putin de 2km de mine si unde locuiesc si unde lucrez, raspunsurile astea ce le primesc de la ei ca are problema telefonu' ca zidurile sunt groase ca nu mai stiu eu ce... Le am precizat ca nu am avut probleme nicaieri ca sunt locuri uzuale unde merg zi de zi. E slab au probleme cu puterea semnalului, nu verifica ce le spui si incearca sa iti gaseasca vina tie sau locurile unde mergi. Am telefon capabil de viteza 5g nu are cum sa fie telefonu 🙂

Victorie01
Junior entuziast

Salut descărcat din Magazin Player aplicația n o să mai aveți probleme cu h plus mergem mult mai rapid super tare vitezele de internet mai mari ești selectat 5G și 4G

1000000759.jpg

1000000745.jpg

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Afară e ok semnalul, ai verificat? Dacă da, poate fi într-adevăr o problemă punctuală cu puterea emisiei antenei.

Erich
Junior
Afara e mai bine dar sunt locuri unde se pierde, nu stiu unde e problema dar din ce urmaresc comunitatea nu am doar eu probleme cu puterea semnalului si e raspandita peste tot aici trebuie sa se conformeze cei de la orange si sa verifice si ei. Dar daca ei sunt constienti de problema si nu fac nimic noi nu avem putere.

teacher_
#StarMember
@Erich, poți face un test de viteza (descarcă aplicația speedtest), sa faci un screen shot și să postezi aici, cu menționarea locației și a orei?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Părerea mea este că ar trebui să facă densificare acolo unde sunt probleme, adică să mai adauge unele frecvențe pe unele site-uri, chiar și unele site-uri noi. Nu poți oferi o calitate mai bună a semnalului fără o acoperire corespunzătoare, iar dacă în unele zone ți se solicită acest lucru, trebuie să verifici și, după caz, să te apuci de treabă!