la 04-07-2023 02:38 PM
Salut..am achiziționat un nou abonament care are inclus și rețeaua 5G.. împreună cu un tel compatibil 5G.. trebuie cum a activată aceasta opțiune că nu îmi arată nici un 5 g pe rețea!
la 04-07-2023 04:44 PM
Salutare!
Trebuie să ai:
- acoperire 5g;
- abonament cu 5g;
- telefon compatibil 5g;
- să suni la 300 pentru activarea profilului 5g.
Dacă ești pe OROC, îți pot confirma că au mai fost probleme cu unele modele .
Baftă!
la 04-07-2023 02:43 PM
Salut @Lrnd,
Ai făcut o căutare in comunitate? Verifica aceste rezultate, problema ta are deja o soluție aici: https://comunitate.orange.ro/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=true&...
la 04-07-2023 02:51 PM
Tot nu am găsit soluția..
la 04-07-2023 04:07 PM
@Lrnd ai incercat deja toate recomandarile din acele intrebari?
la 04-07-2023 03:42 PM
Salutare!
Daca telefonul si acoperirea nu sunt o problema (adica ai telefon 5G si te afli intr-o zona cu 5G), suna la 300 pentru activare. Uneori trebuie facut manual setarea.
O alta varianta ar fi o resetare a setarilor de retea din telefon (cu specificatia ca vei pierde toate conexiunile WiFi si Bluetooth existente).
la 04-07-2023 04:44 PM
Salutare!
Trebuie să ai:
- acoperire 5g;
- abonament cu 5g;
- telefon compatibil 5g;
- să suni la 300 pentru activarea profilului 5g.
Dacă ești pe OROC, îți pot confirma că au mai fost probleme cu unele modele .
Baftă!
la 04-07-2023 05:27 PM
De cat timp ai cartela SIM?
Eu am avut cartele vechi si nu mi-a functionat 5G-ul pana nu am facut schimbul intr-un punct de prezenta Orange. De mentionat ca schimbarea de SIM se face gratuit si nu trebuie sa accepti nicio prelungire de contract sau alte modificari. Mi s-a intamplat si mie sa mi se spuna ca abonamentul meu nu e ce trebuie, ca trebuie schimbat, etc. Am insistat pe un schimb simplu de SIM. Dupa ce am bagat noua cartela in telefon, a mers. 🙂
la 04-07-2023 06:56 PM
Ai acoperire 5G in localitatea ta? Asta ar fi prima conditie. 🙂
De asemenea, ești client Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)? Despre ce telefon e vorba?
Ca idee, pe langa semnal in zona ta, pentru 5G ai nevoie de:
1. telefon compatibil 5G pe rețeaua Orange
2. abonament cu 5G
3. optiunea 5G activata pe cont (asta se face cu un apel la 300).
In general, ceea ce ramane neactivat este problema de la punctul 3. Deci, daca celelalte conditii sunt indeplinite, da un telefon la 300 si cere sa-ti activeze 5G-ul in profilul de client.
la 04-07-2023 07:46 PM
Da este acoperire..este vorba de un Redmi note 12 pro 5g..am și abonament ,și internet 5G inclus
la 04-07-2023 07:49 PM
În ce localitate și de unde ai luat telefonul? Adică e luat de la Orange sau de la alt magazin?
la 04-07-2023 09:16 PM
Cluj-Napoca..chiar de la Orange shop l am luat
la 04-07-2023 09:35 PM
Atunci sună-i mâine să-ți activeze profilul 5g.
Baftă!
la 04-07-2023 08:20 PM
Bun, atunci vezi cu activarea optiunii pe cont. 🙂
la 05-07-2023 07:30 AM
Sa rezolvat..a fost de la ei .
Mi-au activat din sistem!
la 05-07-2023 07:48 AM
Mă bucur că a rezolvat! Trebuiau să îți activeze profilul, cum ți-am spus de la început. Mai aveam dubii legate de telefon, pentru că unele pot să nu aibă soft adecvat, dar dacă este luat de la ei, nu aveau cum să fie probleme.
Să te bucuri de serviciile 5g!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor