Soluționat! Lipsa semnal Orange în urma schimbării telefonului
Bună ziua! În urma schimbării telefonului, calitatea semnalului a scăzut la 2 liniuțe, mă poate ajuta cineva?
Bună ziua! În urma schimbării telefonului, calitatea semnalului a scăzut la 2 liniuțe, mă poate ajuta cineva?
Pierd semnalul în perimetrul casei mele din Sanpaul
Pentru ca vad cam peste tot ca Orange cerere feedback de la clienti si apreciaza parerea (lasand la o parte marketing-ul) am zis sa-mi pierd timpul sa scriu si eu ce consider ca trebuie facut in calitate de operator nr 1 (marketing si aici, dar piata...
nu am de ieri semnal in Hunedoara!ce se intampla?
Nu mă mai pot conecta la rețea după ce am încercat YOXO am fost in store sa iau alta cartela dar nu merge nici aia…
aseara in jurul orei 22, in timp ce vorbeam la telefon s-a intrerupt brusc convorbirea iar timp de aproape o ora nu am putut efectua apeluri nici eu nici alti prieteni care erau pe Orange. Sunt din Bucuresti. Ce s-a intamplat? a picat reteaua?
Punct de lucru Domnești Argeș închis fără un anunț ceva , sta lumea degeaba… Rușine
Nu am semnal în apartament, cum pot rezolva problema asta? Exista ceva amplificatoare?
Nu funcționează rețeaua, de ce oare?
Buna seara! De aproximativ o luna de zile in Dej nu prea este sau mai bine zis nu este viteza la net mobil. Am sunat la Orange si au zis de fiecare data ca nu sunt probleme cu reteaua. Am sa atasez un screenshot cu masuratorile facute in zile si ore ...
Utilizator | Număr |
---|---|
23 | |
18 | |
17 | |
9 | |
7 |
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor