anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

5g nefunctional pe iPhone 14 Pro Max iOS 17

Daniesy
Junior entuziast

Buna,

De vreo luna 5g-ul nu mai functioneaza deloc pe iPhone-ul meu. Pana acum mergea, din cand in cand, chiar daca 90% din timp telefonul era conectat la 4g. Am sunat de repetate ori la 300 dar am rezolvat nimic. Aveti vreo sugestie?

Am testat in mai multe zone din Cluj-Napoca, alaturi de prieteni cu telefoane mai slabe care prind 5g la viteza buna (peste 1gbps). Cand imi functiona mai demult si mie 5g-ul, mai mult de 400mbps n-am prins.

17 Răspunsuri 17

Razvan
#StarMember

Salut! Trimite mail la serviciul.clienti@orange.com sau apel la 300 în care să soliciți un reset al contului de client și activare 5G. Dacă reușești să dai de cineva de la tehnic, problema ta este ca și rezolvată. 

Daniesy
Junior entuziast

Am ajuns prin 300 la tehnic si mi-au resetat contul teoretic. Am dat restart, a aparut cateva secunde iconita cu 5G si apoi, inapoi la 4g permanent. Mentionez ca am setat "5G On". Mai demult mergea 5g-ul pe acelasi telefon, deci s-ar putea sa nu fie un defect tehnic. Fie e de la sistemul de operare, fie de la contul Orange.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Da, este posibil să fie ceva și de la telefon , dacă a funcționat și acum nu mai vrea. Probabil vreun update, care a stricat tot.

Te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă! Ești pe ORO sau OROC?

Pentru că în al doilea caz, au fost și sunt destule probleme de incompatibilitate între softul telefoanelor și rețeaua lor.

Le poți face și o sesizare scrisă din secțiunea Contact.

Dacă ești client Orange Romania, de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Iar dacă ești client Orange Romania Comunications, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Sper să reușești!

Succes! 

Daniesy
Junior entuziast

Cum verific ORO sau OROC?

Razvan
#StarMember

Ca să te convingi că este sigur problema la telefon, trebuie să testezi simul în alt telefon. Fiind 5G în banda N1, cam atât este maximul. În ce zonă ai intâmpinat problema? 

Daniesy
Junior entuziast

Cam greu să fac test pe alt telefon deoarece am eSIM. Testele le-am făcut prin centrul orașului Cluj-Napoca. Doar telefonul meu nu avea 5G.

Problema ta este pe E-sim, trebuie să îți genereze un nou, posibil să nu ți se fi implementat corespunzător setările. 

arsradu
#StarMember

Daca uneori merge, alteori nu, in aceeasi zona, pe acelasi telefon, mie imi suna un pic a problema de retea (poate foarte multi clienti conectati la aceeasi antena, simultan). Posibil si software. Dar pentru comparatie, dupa cum zicea si Razvan, incearca SIM-ul (presupunand ca nu e eSIM...) in alt telefon.

Client Orange

Daniesy
Junior entuziast

E ciudat ca alții prindeau 5G, în același moment și locație. Nu verificam singur. Eram cu alți prieteni care aveau abonamente 5G.

arsradu
#StarMember

Ce s-a schimbat in luna asta de cand zici ca nu mai functioneaza? Ca idee, pe contract ai mentionat daca e Orange Romania SA sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix). Dar daca a mers pana acum…inseamna ca ceva s-a schimbat intre timp. 

Client Orange

Daniesy
Junior entuziast

E Orange România. Nu s-a făcut nicio modificare la abonament în ultimul an. Am vorbit cu cei de la tehnic și nici ei nu au știut să îmi spună care e problema. Lol.

Da, la abonament nu s-a modificat nimic. Dar la telefon? Update de soft? Ultima versiune ar trebui sa fie 17.0.1. Asta ai si tu? E ceva care sa sugereze ca problema ar fi pe partea asta?

Poti incerca un nou eSIM...dar nu stiu daca o sa faca vreo diferenta. Adica...daca ai avut eSIM si inainte de ultima luna, si a mers totul ok...inseamna ca nu e de la eSIM.

Dar, pana la urma, poti incerca si asta. Si...sugestia mea ar fi sa treci inapoi pe SIM fizic. Nu stiu care a fost motivul pentru care ai ales eSIM, dar, dupa cum poti vedea, in varianta actuala, face lucrurile mult mai dificile. Si, nu stiu cum esti tu, dar mie imi plac lucrurile simple. 🙂

Client Orange

Daniesy
Junior entuziast

Este ultima versiune, 17.0.1. Nu pare să fie vreo problemă cu telefonul.

Am schimbat eSIM-ul azi în magazin și e tot la fel…varianta cu eSIM a funcționat fără probleme până acum. Într-adevăr s-ar putea să fie mai simplu cu cartelă clasică, dar am mai multe numere de telefon și în cazul ăsta eSIM mi s-a părut mai OK. Am dezactivat temporar restul numerelor până îmi dau seama care e problema, pentru a fi sigur ca nu sunt interferente sau ceva.

 

Daca il treci pe 5G Auto...vezi vreo diferenta? Teoretic, 5G On ar trebui sa forteze telefonul pe 5G. Dar mai stii...? Poate ajuta. Pe langa asta, in afara de un eventual Reset Network Settings (pe care il poti face oricum), nu prea stiu ce sa-ti zic sa incerci. Mie tot imi pare o problema de retea undeva. Sau retea + telefon. O combinatie ciudata intre cele doua. Dar fara sa putem testa acelasi SIM in alt telefon...eventual alt iPhone, nu prea avem cum sa comparam ca lumea. Adica, da, stim ca alte telfoane, alti clienti, aceeasi zona, sunt ok. Dar nu stim daca acelasi client, pe alte telefoane, in aceeasi zona, mai e ok sau nu.

Anyway, vezi daca te ajuta vreo sugestie dintre cele de mai sus. Poate imi mai vine vreo idee pana atunci.

Client Orange