anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Acces 5G și la abonamentele fun 8, 10 și 12

Razvan
#StarMember

Orange oferă acces la 5G la fiecare abonament prelungit in această vară în magazinul online.
https://www.orange.ro/abonamente/

25 Răspunsuri 25

Ady2022
Junior entuziast
Va multumesc pentru raspunsuri. Telefonul este un Iphone 13. Tot cer sa mi activeze. Dar nu se intampla nimic. Analizam, va rugam sa ne scuzati pentru intarziere si doar trag de timp..

Ady2022
Junior entuziast
Salut! Nici pana la aceasta data nu au catadicsit sa activeze 5G-ul. Sunt sub orice critica..

arsradu
#StarMember
Ady, momentan Orange se confrunta cu niste probleme destul de suparatoare (pe langa cea cu 5G-ul) in ceea ce privesc platile. Banuiesc ca momentan sunt asaltati cu problema asta. Acuma, nu stiu daca problema ta are vreo legatura cu asta (n-ar trebui) dar pe de alta parte, nu stiu exact care e procedura de activare a acelui 5G pe cont. Nu stiu daca e doar o bifa undeva, sau..mai mult de atat.
Client Orange

Ady2022
Junior entuziast
Mai este ceva de spus?

Ady2022
Junior entuziast
Voi cum ati proceda in continuare?

arsradu
#StarMember
Ady, hai sa pastram discutia pe un singur thread, cel creat de tine. 🙂 Ti-am raspuns si acolo.
Client Orange

Andra044
Începător
Cum dezactivez Fun10?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Adică vrei să renunți la abonament sau cum?

user_17684580
Junior

Din pacate sunt cam mincinosi sau nici ei nu stiu ce ofera. 
Eu am prelungit cu fun10 in septembrie si la fel scria in magazinul online ca include 5G. Inca ma chinui cu sesizari la care mi se raspunde dupa o eternitate, cum ca de fapt abonamentul acela nu include 5G. Dar pozele spun altceva. 
Intrebare: Are cineva fun10 si 5G functional. Sa stiu daca insist la orange sau dupa 20 de ani vechime ma portez la unii mai pertinenti?

Pe langa faptul ca este necesar sa aspteti cateva zile (maxim 30), presupun ca respecti criteriile pentru 5G, nu (ai telefon compatibil cu frecventele 5G, esti intr-o zona cu semnal 5G, SIM-ul este de genereatie mai nou (3-4 ani), etc)? E bine sa eliminam din posibilele cauze care ar putea tine de tine.

Da, am respectat toate cerintele. Am iphone 14 pro, sim nou, eram intr-o zona in care alt iphone pe orange avea 5G. 
pur si simplu raspunsul primit a fost ca abonamentul respectiv nu beneficieaza de 5G. Chiar daca si acum arata pe site ca este inclus in abonament, chiar daca am si poze si filmare, ca in momentul schimbarii de abonament ( schimbare sugerata de un alt consultant orange care mi-a confirmat ca beneficieaza de 5G) era specificat 5G. 
Se pare ca pur si simplu nu s-a vrut. Nici macar nu mi s-a oferit o alta varianta/oferta pentru a veni cu o solutie daca intradevar era o problema. Nu imi pasa de 2-5 euro in plus… singurul raspuns primit a fost ca nu beneficiez de 5G si colegul care mi-a confirmat probabil  a incurcat…

Asadar am renuntat la prelungirea de abonament, pentru a nu fi constrans de 24 de luni de prelungire si intentionez dupa 20 de ani de orange sa ma portez undeva unde pot beneficia de serviciile pe care le platesc.