la 21-05-2024 08:59 AM - editat ultima oară la 21-05-2024 09:13 AM de DanielaH
In situatia in care de mai bine de 1 saptamana sunt deconectata din cauza unor lucrari de infrastructura din oras de la serviciile fixe de internet si cablu, avand si 2 abonamente active, cu nenumarate sesizari si fara niciun raspuns concret pana in prezent despre macar o posibila data la care se va remedia problema, intreb cum as putea proceda in acest caz, fiind in perioada contractuala. Nicio echipa nu a venit pana in prezent sa verifice situatia cu toate ca dupa sesizare am primit mesaj ca se va rezolva in maxim 3 zile. De fiecare data cand sun sunt pasata de la un operator la altul care habar nu are despre ce e vorba sau mi se spune ca va veni o echipa.
21-05-2024 09:13 AM - editat 21-05-2024 09:16 AM
Buna,
Depinde de cine anume tine sa se rezolve problema. Cel mai probabil, de aceea nici nu pot oferi un termen concret de rezolvare. Pentru ca probabil nu tine direct (sau doar de) Orange.
Din pacate, nu am o solutie in cazul asta. Nu pot decat sa-ti recomand sa ceri scaderea sumei rezultate din nefunctionalitatea serviciilor de pe factura urmatoare. Asta poti face, cu o solicitare catre serviciul de Relatii Clienti. Macar sa nu platesti pentru niste servicii de care nu ai beneficiat. Dar asta dupa ce se incheie toate lucrarile, astfel incat sa se poata face un calcul pe toata perioada. In rest, banuiesc ca nu va fi o situatie repetitiva. Deci…putina rabdare ar fi recomandarea mea in cazul asta.
la 21-05-2024 09:27 AM
Multumesc de raspuns. In situatia in care nu am vazut in tot acest timp nicio echipa care sa vina sa faca ceva si in continuare situatia este la fel mi-e greu sa mai am rabdare avand in vedere faptul ca sunt si in telemunca, deci depind efectiv de aceste servicii. Problema este ca ceilalti furnizori de pe piata au reusit sa remedieze avaria in doar 2 zile, am si vazut masini si echipaje lucrand si refacand legaturile pe stalpi, deci se poate. De la Orange nu am vazut nu numai pe strada noastra ci nici in zona sa se intervina in vreun fel. Am fost si personal sa intreb la punctul de lucru de la noi din oras si mi s-a ridicat din umeri. Deci cam asta este relatia cu clientul. In mod normal, cand sunt astfel de lucrari noi ar fi trebuit sa fim cei instiintati de catre furnizorul Orange, nu sa ne pierdem vremea cu nenumarate sesizari la care nu primim niciun raspuns. Faptul ca mi se va scadea din plata facturii (desi cred ca si pentru asta tot eu va trebui sa-mi manac nervii ca sa obtin reducerea desi ar trebui sa se faca automat) nu ma ajuta deoarece eu am nevoie de servicii nu de lipsa lor, ca altfel nu ma abonam.
21-05-2024 09:59 AM - editat 21-05-2024 10:20 AM
Total de acord. Si te inteleg perfect. Pentru ca si eu lucrez de acasa. Si nu stiu cum e la tine, dar la mine, daca nu am net fix, e ca si cand nu as avea deloc. Pentru ca internetul mobil este inutilizabil. Deci te inteleg perfect.
Din pacate nu stiu ce altceva sa-ti recomand. Daca ai Digi in zona, poti incerca sa treci la Digi.
la 21-05-2024 09:45 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația extrem de neplăcută prin care treci!
Încearcă să depui o sesizare scrisă din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Aici le poți scrie despre tot ceea ce ai întâmpinat și le ceri și o reducere la factura din această lună.
Baftă!
21-05-2024 10:00 AM - editat 21-05-2024 10:01 AM
@MihaelaPeP, îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Putem ruga și noi colegii sa ne ajute cu un update. Ne dai, te rog, numărul sesizării pe care ai facut-o? Mulțumim.
Ești client Orange sau Orange Romania Communications?
la 21-05-2024 12:14 PM
sesizare nr 222758535 / 14.05.2024 si nr. 222942495 / 17.05.2024. acestea sunt singurele cu confirmare la restul de sesizari nici macar atat nu am mai primit
21-05-2024 01:33 PM - editat 21-05-2024 01:34 PM
Un semn că nu te poți baza pe furnizorul actual.
Caută o soluție de rezerva pe viitor.
Contacteazai prin formularul de contact sau prin chat djingo pentru a avea dovezi scrise cu răspunsurile acestora.
Spunele problema și timpul trecut de la prima sesizare.
In cazul in care nu vor rezolva problema sau macar nu vor da detalii despre problema pe care o întâmpină spunele că vei face plângere la ANPC.
In funcție de timpul în care nu ai avut acces la servicii cere compensații.
la 21-05-2024 04:28 PM
Mulțumesc pentru detalii. Le-am transmis colegilor mei și vor reveni ei către tine.
Te asigurăm că situația este cunoscută și se află în continuare în atenția departamentului tehnic.
la 21-05-2024 04:44 PM
Multumesc
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor