anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Se poate opta sa nu mai fiu sunat pentru oferte la abonament?

Blue12
Senior

Buna.

Am un prepay, iar in urma cu cateva saptamani am primit mesaj care zicea ca "Ti-am pregatit o oferta de nerefuzat la trecerea la abonament. In scurt timp vei fii contactat de un consultant Orange", sau ceva de genul. De atunci au sunat de 5 ori, eu nu doresc sa trec prepay-ul la abonament, e folosit de cineva caruia tocmai prepay ii trebuie-un copil. Se poate face cumva vreo setare sa nu ma fiu sunat pe acel numar, dar fara sa le raspund sau sa sun la serviciul clienti? Nu vreau sa depun cereri sau sa ma complic, vreau doar sa nu ma mai sune deocamdata.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Suna la 335, treci prin toate meniurile, setezi totul pe NU, si cam asta e. Si eu sunt pe prepay, nu as trece pe abonament, dar nici nu ma suna nimeni pentru oferte (nu ca as vrea, ar fi o pierdere de timp de ambele parti).

Deci, incearca si asa.

Ai si un topic dedicat pentru asta aici.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Razvan
#StarMember

Salut! In aplicația My Orange, la adresa https://www.orange.ro/myaccount/reshape/settings/cont

  • Acorduri privind datele cu caracter personal, bifezi toate opțiunile pe NU.gdpr.jpg

Anonim
Neaplicabil

Eu as bifa că am sub 16 ani.

Însă de sunat tot vor suna.

Anonim
Neaplicabil

Daca ar fi la fel de insistenți și în cazul rezolvării sesizărilor făcute ce bine ar fi.😄

Din păcate singura soluție ar fi să răspunzi și să refuzi oferta.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Se pare că da, din My Orange se poate rezolva, dar nu se știe în totalitate. Totuși, rămâne de văzut dacă debifezi acordurile respective, dacă nu vei mai fi contactat/ ă!

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

Suna la 335, treci prin toate meniurile, setezi totul pe NU, si cam asta e. Si eu sunt pe prepay, nu as trece pe abonament, dar nici nu ma suna nimeni pentru oferte (nu ca as vrea, ar fi o pierdere de timp de ambele parti).

Deci, incearca si asa.

Ai si un topic dedicat pentru asta aici.

Client Orange

Multumesc. Asa stiu ca am dezactivat acordurile doar pentru acel prepay, pe restul numerelor din MyOrange (abonament) acordul este inca activ, ceea ce imi si doresc