la 03-11-2021 02:12 PM
la 03-11-2021 03:26 PM
Am mai avut în Comunitate o situație similară aici.
În cazul în care cardul este înrolat în aplicație, sugestia lui @arsradu, unul dintre membri Comunității a fost:
"1. simulati adaugarea unui card nou, stergeti si re-adaugati cardul, sau folositi un card nou, care o sa forteze aplicatia sa treaca prin pasii de introducere a datelor de card, si confirmare de pe partea bancii.
2. folositi interfata de PC a My Orange-ului."
Poți încerca așa să vezi dacă funcționează?
P.S. Am văzut că ai depus deja o sesizare la noi; ea este în atenția colegilor mei care vor face toate verificările necesare în vederea remedierii problemei. Mulțumim.
la 03-11-2021 02:22 PM
la 03-11-2021 02:54 PM
la 03-11-2021 03:00 PM
la 03-11-2021 03:03 PM
la 03-11-2021 03:26 PM
Am mai avut în Comunitate o situație similară aici.
În cazul în care cardul este înrolat în aplicație, sugestia lui @arsradu, unul dintre membri Comunității a fost:
"1. simulati adaugarea unui card nou, stergeti si re-adaugati cardul, sau folositi un card nou, care o sa forteze aplicatia sa treaca prin pasii de introducere a datelor de card, si confirmare de pe partea bancii.
2. folositi interfata de PC a My Orange-ului."
Poți încerca așa să vezi dacă funcționează?
P.S. Am văzut că ai depus deja o sesizare la noi; ea este în atenția colegilor mei care vor face toate verificările necesare în vederea remedierii problemei. Mulțumim.
la 03-11-2021 03:41 PM
la 03-11-2021 03:50 PM
la 25-11-2021 07:06 AM
la 25-11-2021 09:45 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor