la 01-04-2023 01:57 AM - editat ultima oară la 04-04-2023 11:36 AM de DanielaH
Bună seara, pe 29 am încercat de 2 ori din aplicatia My Orange sa -mi reincarc cu credit cartela, dar tranzacțiile au fost eșuate, azi din nou aceeași problema spunandu-mi ca plata a fost respinsa de banca emitenta ,dar banii au fost luați luați de pe card în cele 3 situații . Am sunat la Orange mi-au spus ca banii sunt blocatii în banca, la banca mi au spus ca banii au plecat de la ei , cum as putea sa fac sa recuperez banii sau măcar creditul ?
01-04-2023 07:50 AM - editat 01-04-2023 08:07 AM
Buna,
In functie de banca emitenta, poti verifica daca banii sunt blocati sau retrasi. La ING de exemplu ai in Homebank, la Rapoarte, o sectiune undeva sus, numita Tranzactii in Asteptare. Acelea sunt tranzactii care nu au fost inca finalizate (banii sunt blocati dar nu si retrasi).
Teoretic ar trebui sa fie ceva similar si la alte banci.
Reincarcarile s-au efectuat din aplicatia My Orange? Aveai cardul deja salvat? Daca da, mai poti incerca stergerea cardului, dupa care efectuarea unei noi reincarcari, astfel incat sa treci prin pasii de introducere a datelor cardului, si validarea 3D Secure. Se poate salva din nou cardul cu ocazia asta. Dar ideea e sa treci din nou prin pasii respectivi.
De asemenea, poti face o noua incercare din varianta de PC a My Orange-ului, cu un click aici (dupa ce te loghezi).
Cat despre recuperarea banilor, e mai complicat, pentru ca trebuie vazut in primul rand daca au fost retrasi sau nu. Si chiar si asa, cel mai probabil n-o sa-ti returneze banii pe card, ci mai degraba creditul in cont.
Pentru asta, trebuie sa iei legatura cu un consultant folosind mijloacele de contact de aici.
Personal iti recomand sa suni la 300 (doar ca peste weekend e mai dificil si...potential costisitor) si vezi daca reusesti ceva. Cel mai probabil iti vor returna creditul in cont.
Mult succes! Si sa ne spui daca ai reusit. 🙂
la 01-04-2023 10:24 AM
Da, reîncărcarile din My Orange, am verificat banii au fost retrași, dar ei ni fac decât sa ma trimită de la unii la alții și nimic, am sunat si la relatii cu clienții și nimic momentan
la 01-04-2023 07:52 AM
Bună ,Eu zic să faci o sesizare scrisă din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Acolo, ai mei jos ,,Trimite-ne un mesaj" și trebuie să fii logată in My Orange, să accepți termenii și condițiile cerute prin bifarea căsutelir respective și să alegi secțiunea prepay.
De ce zic că este mai bine așa?
Pentru că fiind sesizare scrisă, ajunge unde trebuie, fără probleme.
Baftă!
la 01-04-2023 10:25 AM
Voi face și sesizare scrisa, am făcut câteva verbal dar nimic, multumesc
la 01-04-2023 09:20 AM
Salut @AnnaMaria1: Orange nu are de unde să știe statusul tranzacțiilor cu cardul tău (excepție Orange money). În schimb, mesajele băncii sunt contradictorii: "tranzacție eșuată" sau "respinsă", dar ulterior "banii au plecat de la ei", deci nici măcar blocați. Atunci, plecând de la premiza că plățile au fost efectuate, trebuie să existe un ordin de plată aferent pe care-l comunici celor de la Orange pentru a dovedi că s-a plătit. Când și cum încasează Orange acei bani este altă poveste.
Te așteptăm cu actualizări pe topic cu informații despre situația sesizată. Numai bine.
la 01-04-2023 10:26 AM
Orange ul a primit toate dovezile a ceea ce le am spus în sesizările făcute, dar nici o rezolvare, când voi avea o rezolvare va voi anunta
la 04-04-2023 11:53 AM
Deci banii blocați de bancă de care nu puteai să te folosești nu au fost virați la timp către Orange. Simplu. Așa face banca dacă vrea să se folosească de banii tăi o perioadă.
la 04-04-2023 10:27 AM
@AnnaMaria1, s-a rezolvat situația?
la 04-04-2023 11:24 AM
Cu greu , dar am rezolvat, se pare ca la noi în tara nimic nu se rezolva pana nu ridici tonul sau faci câteva amenințări la autorități. Se pare ca tot banca a fost problema deși pana ieri banii erau plecati de la ei, ca să nu mai zic ca nici cei de la Orange nu se oboseau sa mi trimită un email prin care sa spună ca problema nu este la ei......dar într-un final s-a rezolvat..Mulțumesc tuturor pentru ajutor.
la 04-04-2023 11:31 AM
Mulțumim mult pentru feedback! Îmi pare bine că până la urmă s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor