anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] probleme tehnice la reincarcare prepay

Claudia_7
Junior entuziast
Buna seara! azi dimineata am vrut sa reincarc online cu 5 euro. am facut operatiunea, mi-au retras banii, insa la status reincarcare apare "Esuat". Am sunat si mi s-a spus ca sunt probleme tehnice si se vor rezolva. Am crezut ca dureaza 1 ora 2 si se rezolva, dar au trecut aproape 10 ore si nici o schimbare. A mai intampinat cineva astfel de probleme azi? In cat timp se rezolva? Multumesc
22 Răspunsuri 22

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Bună, Claudia. Îmi pare rău pentru această situație, nu am întâlnit ceva similar astăzi în rândul altor membri. Dacă ai depus o sesizare astăzi te asigurăm că se vor ocupa colegii și se va rezolva cât de repede posibil. Între timp ne vom interesa și noi.

Claudia_7
Junior entuziast
Unde pot depune sesizare? Nu am depus nimic scris. Urmează sa sun din nou mâine. Eu ieri activasem greșit o alta opțiune cu internet și nu s-a putut dezactiva. Astăzi, având nevoie de minute și nu de internet, am dat alți bani ca să reîncarc. Numai ca nici de data asta nu am rezolvat nimic. Iar la telefon nu primesc nici un răspuns concret. Decât ca se va rezolva. Sincer ma gândesc serios sa schimb operatorul de telefonie mobila după aceste incidente.. Plus ca aștept foarte mult ca să intru în legătură cu un consultant Orange!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Dacă ai sunat și ai spus că ceva nu este în regulă colegii au înregistrat sesizarea ta, nu este nevoie să fie neapărat ceva scris. Îmi pare rău, înțeleg că nu este o situație plăcută, poți încerca și pe Messenger din contul My Orange în locul apelului telefonic.

FLo1
Campion certificat
@Claudia_7: Sa nu incalzim instalatiile inutil. Cu calm si cu rabdare gasesti solutia salvatoare. Revenind, ca invatatura pentru astfel de intamplari: incarcarea a fost cu plata directa de pe card sau inclusa pe un abonament? Personal, incarcarile incluse pe abonament la mine se lasau asteptate, comparativ cu cele platite direct. Nu e normal, dar fiind cu repetitie incarcam din timp pentru a avea timp Orange sa tot proceseze acea solicitare de incarcare. Pe de alta parte, tot anormal ca si comportare, o activare de optiune dupa incarcare prealabila cu credit pare sa aiba rata de succes mai mare decat incarcarea cu optiune directa. Traim, invatam, ne adaptam sau schimbam. Insa nu luam decizii la cald. Revino cu mesaj daca se schimba ceva cu stadiul incarcarii efectuate.

Teona11
Începător
Si eu intampin aceeasi problema acum

Claudia_7
Junior entuziast
@Flo_1 încărcarea a fost făcută prin plata cu cardul. Nu mi se pare normal sa mi se ia banii dacă nu funcționează ceva.. La alte aplicații se întâlnea un mesaj de genul "Momentan serviciu indisponibil, încercați mai târziu" și nu ma lăsa să dau banii și să las omul căruia ii încarc sa aștepte minutele muuult și bine... În al doilea rand, legat de reacția mea, mi se pare normal ca în calitate de consumator sa aleg cel mai bun serviciu pt banii cheltuiți. Am întâlnit mai multe probleme la Orange în ultima perioada dar am trecut cu vederea, însă acestea din urma le întrec pe toate! "There is only one boss. The customer. And he can fire everybody in the company from the chairman on down, simply by spending his money somewhere else"

Irina_6
Începător
Am avut si eu aceiasi problema ieri. Dupa ce am vorbit cu unul din consultanti mi s-a spus ca e o problema generala si imi vor vira banii inapoi, dar inca nu s-a intamplat asta.

Vio73
Campion certificat
Mai iei o dată legătura cu ei și le spui ce ți s-a spus anterior. Din păcate, mai apar și probleme de acest gen.

DanielaH
Moderator
S-au rezolvat problemele cu reîncărcările PrePay? Vă așteptăm să reveniți în Comunitate să ne confirmați dacă totul este OK acum. Mulțumim.

Claudia_7
Junior entuziast
Da, s-au rezolvat încă de sâmbătă! Mi-au fost restituiti banii și am reîncărcat apoi cu opțiunea dorita foarte rapid din ING Home Banking. Mulțumesc tuturor pentru ajutor!

Claudia_7
Junior entuziast
Ps: îmi era teama sa reîncarc având deja o opțiune activa (cea cu internet 10 GB activata din greșeală) asa ca am sunat din nou la Orange și mi-a explicat un consultant (Ștefan D. dacă nu ma înșel, felicitări pt modul în care vorbește cu clienții!!) ca nu e nici o problema sa reincarc cu minute concomitent cu opțiunea deja existenta. Mulțumesc!

DanielaH
Moderator
@Claudia, mulțumim mult pentru răspuns și feedback! Ne bucurăm că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.

peter208
Începător
Bunä, De 2 Ani am incärcat Prepay cu Cardul din Germani färä probleme. Acuma de 2 Zile vine eroare de mai sus Reincarcare Esuatä - am mai incercat de vreo 6 ori tot aceiasi eroare.. Azi am sunat la Orange si au spus cä nu se mai poate Pläti cu Cardul numai pe teritorul Romaniei Cardul de la banca din Ro. Ce Prostiie mare... Ce conteaza cine pläteste bine cä pläteste... Sunt foarte supärat pe Orange.ro

arsradu
Specialist certificat
Hello, Se pare ca a reaparut problema cu incarcarea esuata. A incercat cineva astazi? La mine nu pare sa mearga. Nu s-a modificat numic la modalitatea de plata (card). Se poate uita cineva de la Orange peste problema asta? Update: problema pare sa fie in My Orange. Incarcarile directe din aplicatia bancii merg fara probleme.