[Rezolvat] Platforma Orange Prepay dă rateuri

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-12-2022 09:45 AM - editat ultima oară la 05-12-2022 11:05 AM de DanielaH
Azi dimineață, tata a constatat că nu poate suna că nu mai are minute naționale incluse în EO, deși aceasta expiră peste cateva zile și tata nu prea vorbește de fel. Am reîncărcat cartela cu 6 euro si platforma nu ii acordă minutele naționale aferente EO de 6 euro. La faza aceasta Orange a furat de 2x, odată că mai avea minute si perioadă de valabilitate până pe 6 decembrie și că am reîncărcat astăzi si telefonul nu poate fi utilizat. Când ai nevoie de el, nu merg serviciile, deși au fost platite in avans. Solicit către Orange ca nr. prepay să-i fie prelungită perioada de valabilitate cu perioada suprapusă a celor două opțiuni.
https://i.postimg.cc/qRBgQPxk/Screenshot-20221201-093729.png
https://i.postimg.cc/mDV1sLgz/Screenshot-20221201-093706.png

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-12-2022 10:36 AM
Să nu fi apasat pe ceva in telefon și să-și fi blocat apelurile... Primește apeluri, are semnal?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-12-2022 10:54 AM
Restul beneficiilor sunt la număr sau nu s a activat deloc opțiunea de 6 euro?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-12-2022 11:01 AM
Nu s-a activat minutele si sms-urile, care au disparut si din opțiunea curentă care expiră la 6 decembrie.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-12-2022 11:04 AM
Mda, înseamnă că avem azi net nelimitat, care acoperă și minutele/SMS urile pt unii. Glumesc, sigur e ceva cu sistemul.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-12-2022 02:11 PM
Salutare și la mulți ani! Este unul dintre motivele pentru care nu am ales prepay. E mai ieftin, dar o mai ia pe ,,câmp" sistemul câteodată. Și am văzut destule cazuri din acestea.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
01-12-2022 10:48 AM - editat 01-12-2022 10:52 AM
https://i.postimg.cc/mk9fvGCx/Screenshot-20221201-105142.png
Primeste apeluri, dar in continuare in My Orange apar zero resurse pe minute/sms-uri.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
01-12-2022 03:22 PM - editat 01-12-2022 03:23 PM
Mai bine îl treci pe vodafone, tata are de 20 ani cartela vodafone și niciodată nu a avut probleme. La Orange platforma prepay are destul de des diverse probleme. Cred ca intenționat apar uneori diverse probleme ca să te facă sa treci pe abonament.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
01-12-2022 06:37 PM - editat 01-12-2022 07:51 PM
De șters

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-12-2022 07:24 PM
Și tata e pe prepay, dar nu are, încă, problema asta.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-12-2022 07:46 PM
Topicul se poate inchide. In urma unei erori materiale, s-a activat optiunea de 6 euro de internet, deși nu tin minte sa fi facut așa ceva, sistemele Orange așa indică. Accept eroarea produsă și sunt bun de plată. Vorba aceea, cine nu cască ochii, cască punga, așa si cu mine acum.
