anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Internet mobil nefuncțional cu opțiune 12€

Sandrea
Junior entuziast

După activarea opțiunii 12€, în urmă cu 3 zile, nu mai merge internetul mobil (în România). Cu bonusuri am >200GB net, dar degeaba... Am solicitat din nou setări automate pt internet, dar nu s-a rezolvat problema. Cineva a mai pățit așa? Cu opțiunea 5€ nu am avut astfel de probleme. 

1 Soluţie acceptată‚

Sandrea
Junior entuziast

Revin cu detalii. Deci am luat legătura cu un consultant online care mi-a făcut resetare de serviciu, am dat restart de nenumărate ori, am schimbat telefonul, dar nu s-a găsit problema.

Astăzi am fost la Orange shop, mi-au schimbat cartela SIM... aceeași problemă. Au făcut resetare din sistem, resetare din telefon, apoi de la ei din centru. Am stat acolo vreo 2 ore, dar nimeni nu înțelegea ce s-a întâmplat. Până la urmă mi-au reîncărcat din nou cu opțiune de 5€ (am platit din nou 30 de lei, bineînțeles) și acum merge. Concluzia a fost că probabil s-a blocat serviciul de date mobile pentru ce am activat optiunea imediat după reîncarcare cu credit. Dar habar nu au nici ei. Important e că eu am rămas cu încă 30 lei în minus și fără Roaming 😒 

Vizualizare soluţie în postul original

31 Răspunsuri 31

FLo1
#StarMember

@Sandrea: Bun venit în Comunitate. Verifică sau confirmă încărcarea făcută: 12€credit sau extraopțiune cu resurse de 12€? Concret, dacă ești în roaming, ai roamingul activat? Oricum bonusul de date mobile e valabil doar cu opțiune roaming activată și cu limita aferentă consumului de 50% raportat la ultimile 4 luni să nu fie depășită.  Revino cu detalii, chiar un screenshot a mesajului de încarcare primit de la Orange. 

Sandrea
Junior entuziast

Scuze, nu am specificat că încă sunt în țară, nu în Roaming. 

@Sandrea: Atunci este exact ce mă gândeam: ai încărcat cu credit în loc de opțiune, ai utilizat creditul în 3 zile, iar bonusul nu e valabil fără o opțiune activă pe cont de minim 5€. 

Din păcate va trebui să reîncarci cu o extraopțiune de 12€ (nu cu credit).

Sandrea
Junior entuziast

Știu diferența între credit și opțiune. Am încărcat opțiune. Minutele și SMS-urile incluse în opțiune le pot folosi, doar netul nu merge. A mers foarte puțin până ce mi s-a terminat creditul ce a mai rămas (câțiva cenți). 

@Sandrea: Nu! 🙂 Ai avut și mai ai o opțiune națională activă pe cont? Pentru că sigur nu ai opțiunea de 12€ activată pe cont.

FLo1
#StarMember

....Pentru că s-a așternut liniștea pe acest topic: NU a existat încărcare cu 12€ (lipsesc dovezile, lipsesc mesajele cu bonusul aferent, adică cei 120GB), dacă era o încărcare de acum 3 zile, perioada activă era cel puțin până în 30.01.2023, și resurse (dacă era EO) valabile cel puțin până în 30.12.2022. Din păcate acestea lipsesc. 

Însă cu o EO activă pe cont, care nu pare nici de 5€ și nici de 6€.... (1000min sau 2000min ....față de 1400min în mesajul afișat), cu atât mai puțin nu e de 12€, ar fi trebuit cel puțin datele mobile să fie funcționale național. Deci de opțiune roaming nu este cazul, dar o verificare la APN-ul existent ar trebui făcută. Altfel nu va merge netul cu nici o opțiune de peste 5€.

@Sandrea: Revino cu date concrete, pentru a te putea ajuta: SMSul cu încarcarea de 12€. Altfel doar apelul la 300 te va clarifica, chat-ul Djingo sau un drum până într-un Orange Shop. Succes. 

Sandrea
Junior entuziast

Ar fi culmea să nu am opțiune de 12€, atunci pt ce am plătit 14€ la reîncărcare?

Perioada activă e de 30 zile si în cazul opțiunii 12€, adică până în 30.12.2022. În ceea ce privește resursele, este corect ce scrie în sms: 2000 minute/SMS din care 1400 minute/SMS 600 internaționale, incluse în opțiune 12€,

Screenshot_20221203_122942.jpg

scrie alb negru.

Plus: chiar dacă ar fi de 5€, ar trebui să meargă netul, și nu aș reclama. Dar asta e culmea, că plătesc mai mult și nu primesc nimic. Iar Djingo nu răspunde. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ok, hai sa confirmam.

In aplicatia My Orange > Altele > Tarife si Optiuni, ce-ti apare?

Dar la *100# > 3 - Optiuni > 1 - Optiunile mele active?

Client Orange

Sandrea
Junior entuziast

Deci, nu este prima oară când îmi încarc telefonul, știu pentru ce am plătit 14€. Dar indiferent, chiar dacă aș avea 5€, și atunci ar trebui să meargă netul. Dar nu cred că e o coincidență ca tocmai când mi-am modificat opțiune, se întâmplă asta...

Screenshot_20221203_122942.jpg

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Mie mi-e clara situatia. 🙂

Net-ul iti merge. Daca nu aveai optiune sau credit sau ceva, nu mergea deloc. Iar APN-ul e acelasi. Plus ca daca nu era corect, din nou, nu mergea deloc.

In cazul tau problema pare sa fie de retea. Deci...singura varianta, cum ziceam si mai sus, ar fi sa suni la 300 sa rogi pe cineva sa-ti faca o resetare pe cont.

Client Orange

Radule, un cont funcțional cu EO de 5€ nu are motive să  fie "defect" și nefuncțional cu EO de 12-14-16€.... Personal n-am avut aventuri de acest tip ca să mă știu perfect și să acuz Orange de sabotarea contului. "Resetarea" contului presupune configurarea SIMului de către Orange acolo unde clientul este depășit de tehnologie și terminologie. Grădina e mare.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Nu are motive...dar...uite ca se mai intampla. 🙂

Nici eu n-am avut probleme de genul asta. Daaar...au mai fost clienti care s-au plans de aceeasi problema (viteza de net extrem de slaba, cu semnal ok si 4G+). De acolo stiu. Nu acuzam pe nimeni de nicio sabotare. 🙂 Ziceam doar ca asta s-ar putea sa fie solutia. Pentru ca asta a fost solutia si in cazul respectiv.

Client Orange

Sandrea
Junior entuziast

Buun... Deci se pare că nu pot să rezolv fără ei. Ceea ce presupune că vor să mă convingă că am nevoie de abonament, ca de fiecare dată când am avut probleme... 🙄

Oricum, mulțumesc de sfaturi! 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cu toate ca nu mi s-a intamplat niciodata, nu m-ar mira. 

Dar du-te cu un motiv simplu si la subiect. Vrei o resetare pe cont. Atat si nimic mai mult.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Sandrea, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat problema?