anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Error la încărcare cartela orange prepay

Niko_1
Începător
Am încercat azi toată ziua sa încarc și nu merge. Mai are cineva aceasta problema?
7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember
@NikoBun venit in Comunitate. Au mai existat episoade similare, dar depinde de ce si cum incarci. Ofera detalii despre ce tip de incarcare ai selectat si ce metoda de plata ai ales.

Niko_1
Începător
Am încercat din contul meu My Orange, plata cu cardul atât din Aplicație cât și pe site-ul Orange. Am încercat 2 numere diferite, niciunul nu merge după introducerea datelor pt card ma întoarce automat înapoi la prima pagina.

FLo1
#StarMember
@Niko: Si inainte de a te "intoarce la prima pagina", nu iti afiseaza nici un mesaj de confirmare a incarcarii sau altfel de mesaj? Nu primesti nici un mesaj pe email cu factura cum ca ai fi efectuat o incarcare cu card bancar? Banuiesc ca de SMS aferent incarcarii nu se pune problema. Oare date de card sunt ok completate? Ai incercat si cu alt card? Revino pe topic daca ai modificari la stadiul problemei, sau incearca la unul din partenerii Orange pentru reincarcare.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! În weekend am văzut că mai apar probleme probleme de genul acesta, ele fiind semnalate și de alți utilizatori. Încearcă și de azi încolo, și poate s-a remediat problema. Dacă nu reușești, ia legătura la Relații clienți și semnalează-le acest aspect. Succes!

FaraUnID
Campion certificat
@Niko_1 Platforma da rateuri multe si dese. Am patit-o si eu de N ori in momentul in care doream sa reincarc un prepay sau sa activez diverse bonusuri.

Niko_1
Începător
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri, nu ajungeam sa scriu aici dar am avut o problema de sănătate cu cineva în familie și dacă plecam de acasă nu puteam sa folosesc internetul și nici sa sun. Colac peste pupăză după toată oboseala de peste noapte, am plecat dimineața la 6 sa iau 2 cartele. Nu am mai încărcat de ani de zile cu cartela și mi am uitat de varianta credit, când am încărcat și am văzut ca am 5 Euro credit mare a fost supărarea. La ora 8 am sunat la serviciu clienți și doamna a fost foarte drăguță și mi a schimbat creditul in opțiune pentru ambele numere. Mi a spus ca întradevar au avut probleme tehnice cu reîncărcarea în aceste zile. Multa sănătate tuturor!

FLo1
#StarMember
@Niko_1: Totu-i bine cand se termina cu bine. Sanatosi sa fim, ca restul se rezolva ele.