anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare reîncărcare - Numarul nu este de tip prepay

NicoAlex
Junior
Buna ziua. Doresc sa incarc un nr din aplicația mea si imi scrie ca nr nu este de tip prepay sau abonament reîncărcabil. Nr este valid, insa nu il pot incarca. Imi puteți spune de ce?
1 Soluţie acceptată‚

NicoAlex
Junior
Bună, Da. Am reusit sa fac reîncărcarea de pe browser, fara sa ma loghez. Multumesc tare mult tuturor pentru ajutor!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

DanielaH
Moderator
@NicoAlex, bun venit în Comunitate! Știu că poate sună ciudat, dar te-ai asigurat că numărul PrePay pe care vrei să-l reîncarci nu este ieșit din perioada de grație și că îl introduci corect? Ai încercat de mai multe ori?

NicoAlex
Junior
Nu e iesit din perioada de gratie. E valabil pana in feb 2022 si e un nr utilizat. Luna de luna l-am încărcat, insa acum nu mai reusesc nici din aplicatie, nici de pe site si nu inteleg de ce imi da acel mesaj.

DanielaH
Moderator
Poți atașa, te rog, o captură de ecran cu eroarea?

NicoAlex
Junior
Sper ca s-a atasat si poza

Anonim
Neaplicabil
Numarul este al tau sau este al unei persoane dragi si doresti sa reincarci tu? De obicei mesajul ala apare la numerele care sunt pe abonament.

DanielaH
Moderator
@NicoAlex, ai reușit să faci reîncărcarea? Ai încercat și varianta fără logare din My Orange?

NicoAlex
Junior
Bună, Da. Am reusit sa fac reîncărcarea de pe browser, fara sa ma loghez. Multumesc tare mult tuturor pentru ajutor!

ThePieRat
Începător
Si eu am acceasi problema. Probabil sa nu mai poti sa acumulezi puncte piniata. Daca eu reincarc din alta parte decat in MyOrange de unde iau punctele. Rusine!

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@ThePieRat bine ai venit în comunitate! Îmi pare rău pentru această situație. Fiind necesară verificarea contului, ți-am trimis un mesaj privat.

Sergi
Începător

Buna ziua,

Am intampinat aceeasi problema. Nu merge din cont (browser si app) si nici din afara contului.

Multumesc 

Salutare!

Numarul este in curs de trecere la prepay? De obicei, doar in perioada de tranzitie pot aparea mici erori.

Poti pune aici eroarea care apare?

Salut,

Numarul nu este intr-un proces de schimbare (abonament la prepay sau invers), iar eroarea suna asa "Numarul de telefon nu este de tip PrePay sau abonament reincarcabil.".

Multumesc 

@Sergi: Când ai încărcat ultima dată numărul tău PPY și de când se manifestă eroarea menționată?

Salut,

In cont cum apare numărul (perioada de gratie/valabilitate)