anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Am reîncărcat de doua ori din greșeala

Popa
Începător
Dacă am reîncărcat din greșeala cartela prepay din aplicație de doua ori, pot recupera banii? Am vrut sa încarc alta cartela a doua oară și am reîncărcat același nr. Se poate face ceva sa recuperez banii pe una din cele doua reîncărcari? Sau cel puțin sa transfer opțiunea celuilalt număr??
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
Specialist certificat
Popa, bun venit in Comunitate!!! Dacă ai încărcat cu plata pe factură, teoretic, dacă au trecut maxim 24 de ore , ar trebui să poți cere anularea uneia din reîncărcări. Încearcă mâine dimineață pe chatul din MyOrange sa vorbești cu cineva și să obții anularea reîncărcării in plus. Mai poți cere transformarea uneia din opțiuni în credit, la 321 cu textul CREDIT. DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2908729-incarcat-greseala-nr-telefon

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

delfinas
Specialist certificat
Popa, bun venit in Comunitate!!! Dacă ai încărcat cu plata pe factură, teoretic, dacă au trecut maxim 24 de ore , ar trebui să poți cere anularea uneia din reîncărcări. Încearcă mâine dimineață pe chatul din MyOrange sa vorbești cu cineva și să obții anularea reîncărcării in plus. Mai poți cere transformarea uneia din opțiuni în credit, la 321 cu textul CREDIT. DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2908729-incarcat-greseala-nr-telefon

alterego
Explorator entuziast
Nu cred că este permisă reîncărcarea cu aceeași opțiune de 2 ori... ți s-au alocat dublu de resurse?

VasT
Explorator
Este permisa reincarcarea de mai multe ori. Eu am făcut odată greseala de 3 ori. Am fost taxat si s-au alocat de 3 ori reszrsele. Avantajul meu a fost că nu am primit mesaj de confirmare la timp. Ca urmare, resursele nefiind atinse din 2 opțiuni, am cerut anularea a 2. Așa am ramas cum am dori cu o opțiune. Pe cât s-a rezolva. Am sesizat imediat ce am observat. Am incarcat de pe abon. Totusi am fost informat că a fost o exceptie că mi-au anulați reincarcarile suplimentare.

DanielaH
Moderator
@Popa, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Popa
Începător
Am rezolvat. Va mulțumesc mult pentru răspunsuri și ajutor!