anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Am încărcat cu opțiunea de 5€ din aplicație și nu am primit bonusul de 100 GB

yonaalina
Începător
Am o mica curiozitate.
Am încărcat cu opțiunea de 5€ din aplicație, în speranța ca voi primi bonusul de 100 GB internet, dar, ghici ce? Mi-am cam luat teapa. Tot ce sper e că a fost doar o simplă eroare sau ceva și mâine dimineață să mă trezesc cu internetul întrat, însă partea proasta e ca am încărcat de 2 ori, crezând ca prima tura nu mi s-a activat opțiunea , ulterior văzând contrariul.
Nu băgați în seamă, a venit și internetul, tu-i neamu lui, că se mișcă prin fibra de ceapă.
3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Dacă ai încărcat de două ori, nu cred că e vreo problemă, pentru că îți rămâne pentru data viitoare. Dacă nu ai primit bonusul, poți contacta după ora 8.00, prin Chat Djingo, din secțiunea Contact ( scrie-ne) a My Orange sau la 300 și explicat acest aspect. Baftă!

DanielaH
Moderator
@yonaalina, bun venit în Comunitate! Să înțelegem că s-a rezolvat? A fost alocat bonusul?

Pololică
#StarMember
@Daniela: din ultima fraza, inteleg ca bonusul a venit, cu intarziere, dar a venit. E bine ca s-a rezolvat. Totusi, recomand, daca poti, sa reincarci prin abonament. Astfel de erori sunt evitate. Plus ca abonatul de pe factura de pe care se plateste primeste si el un bonus de net de 30GB (presupun ca si tu iti primesti bonusurile. Ii incarc unui coleg (are reincarcarea inainte de salariu si m-a rugat sa-l ajut cu reincarcarea programata) si nu s-a plans ca nu primeste bonusurile (mi-a explicat el ceva de bonusuri, dar mi-a intrat pe o ureche si mi-a iesit pe cealalta).