
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 06:44 PM
Am incercat astazi dimineata 24.09.2020 sa reincarc contul PrePay online. Desi pe site-ul Orange mi-a fost aratat mesajul ''Felicitari! Reincarcarea se va face in cateva momente ....'', contul nu mi-a fost reincarcat si nu am primit nici confirmare de reincarcare prin SMS (au trecut de la reincarcarea online mai mult de 5 ore). Am fost nevoita sa merg intre timp sa reincarc intr-un magazin Orange. In timp ce banca mi-a confirmat ca plata online a fost efectuata cu succes, comunicandu-mi ID-ul de autorizare si RRN-ul, cei de la suportul clienti Orange nu pot identifica nici o tranzactie cu aceste coduri. Ati avut experiente similare cu a mea? Ce pasi ati urmat sau ce sfaturi imi puteti da in aceasta situatie? Va multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 07:06 PM
Salut! Intr-adevar, am intampinat o problema tehnica privind reincarcarea efectuata din contul My Orange, insa situatia a fost remediata. Banii vor fi restituiti in termen de 3-5 zile lucratoare in functie de banca emitenta. Iti cerem scuze pentru neplacerile create si iti multumim pentru intelegere!
4 Răspunsuri 4
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 06:53 PM
@Mena, bun venit în Comunitatea Orange și mulțumim pentru sesizare!
Vom verifica situația la colegii noștri și vom reveni cu un răspuns. Mulțumim pentru înțelegere.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 07:06 PM
Salut! Intr-adevar, am intampinat o problema tehnica privind reincarcarea efectuata din contul My Orange, insa situatia a fost remediata. Banii vor fi restituiti in termen de 3-5 zile lucratoare in functie de banca emitenta. Iti cerem scuze pentru neplacerile create si iti multumim pentru intelegere!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-09-2020 11:01 AM
Niciodata nu am avut probleme cu incarcarea unei cartele prepay
- am cont online myorange din anul 2009 iar platile le-am facut tot timpul pe factura de abonament orange
- probleme apar numai daca incarci de pe un card bancar (nesincronizare tranzactiei bancare banca-orange sau anumite ore in care banca face mentenanta conturilor)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2020 02:40 PM
@Mena, ai primit banii înapoi în cont? E totul în regulă?
