anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcare eșuată Orange PrePay

moise_adrian15
Începător
As vrea sa stiu daca am primit reincarcare eșuată si ce ar trebui sa fac
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Dacă nu s-a realizat încărcarea, te sfătuiesc să iei legătura prin Chat Djingo sau la 300 cu un operator Orange de la Serviciu clienți, care te poate ajuta. Mai există topicuri pe aceeași temă, cum ar fi cel de aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2461800-reincarcare-prepay-online-nerealizata-experiente-similare Sau aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2455401-rezolvat-probleme-tehnice-reincarcare-prepay Pot fi și probleme tehnice și trebuie neapărat să iei legătura cu ei. Baftă!

arsradu
#StarMember
Reincarcare facuta din aplicatia My Orange? Fix acum o saptamana, cam in perioada asta, am avut aceeasi problema. Daca te uiti pe ultimul thread oferit de Vio, o sa vezi si raspunsul pe care l-am primit. Intre timp, ce pot sa-ti recomand este sa mai incerci, eventual maine. Sau, daca ai posibilitatea, sa faci incarcarea in alt fel. Din aplicatia bancii emitente a cardului (daca are posibilitatea asta), din My Orange, versiunea de PC, sau intr-un Orange Shop.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@moise.adrian15, ai reușit până la urmă să reîncarci? Din aplicație sau de pe PC? Te așteptăm să revii cu vești bune și mai multe detalii. Mulțumim.

arsradu
#StarMember
Hello, In caz ca mai trece cineva prin topic-ul asta, problema pare sa fie in momentul in care se foloseste un card deja adaugat pe cont, si incarcarea se face din aplicatia de mobil. Acelasi card poate fi folosit fara problema in varianta de PC, dar in aplicatie, o sa dea eroare. Atat in varianta de Android cat si iOS a aplicatiei My Orange. Sugestii/workaround-uri la problema asta: 1. simulati adaugarea unui card nou, stergeti si re-adaugati cardul, sau folositi un card nou, care o sa forteze aplicatia sa treaca prin pasii de introducere a datelor de card, si confirmare de pe partea bancii. 2. folositi interfata de PC a My Orange-ului.
Client Orange

FLo1
#StarMember
Regret Radule că experimentezi pe pielea ta, dar îmi amintești de momentele când procedam similar, fără regrete. Gata. Acum cunoscând "marfa", nici măcar pinata nu mă convinge să încarc din aplicație. Prefer varianta desktop, mai ales că încărcările mele sunt între 0- 4€.... deci fără bonificații. Aplicația trebuie schimbată INTEGRAL. Peticită cu updateuri nu va schimba utilizarea, siguranța și grămada de erori. Dar suntem prea mici pentru interese atât de mari.