anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Recuperarea unui număr dupa portarea de la Orange la Telekom

Body2
Junior

Salut, mulțumesc pentru răspunsuri la postarea de mai devreme.

Ma aflu in situația următoare: dupa portarea unui număr Orange la abonament Telekom am ajuns astazi cu abonamentul închis si numărul de telefon fara semnal (fara restanțe). Acel număr l-am folosit la multe logari pe siteuri si adrese de emailuri. Pot recupera numărul avand in vedere ca cei de la Telekom m-au trimis la Orange? Numărul este 075132???? Mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

Teoretic da, dar, din cate stiu, perioada minima este de 6 luni, deci nu trebuie neaparat sa-l faci pe 24 de luni.

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

arsradu
#StarMember

Salut Body,

Vorbim de Telekom Mobile, nu Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix), nu? Doar de confirmare.

Ca idee, ar trebui vazut intai ce s-a intamplat cu acea portare. Ce ti-au zis cei de la Telekom? S-a efectuat portarea? Daca nu, care a fost motivul?

Dupa asta, in functie de statusul portarii, poti sa vezi daca te poti porta eventual inapoi la Orange, cu toate ca inteleg ca directia este inversa (de la Orange la Telekom, nu de la Telekom la Orange).

Client Orange

Deci portarea a fost de la Prepay Orange la abonament Telekom mobil.Am ajuns la sfârșitul contractului abonamentului dar imi doresc numărul de telefon sa fie activ.

Ai primit si un SIM de la Telekom? Pentru ca, daca SIM-ul de Orange este inactiv (ceea ce e normal), cel de la Telekom ar trebui sa fie activ. 

Client Orange

Da, SIM card este de la telekom.

Bun, deci, niciunul dintre sim-uri nu mai are semnal? Daca da, trebuie vazut cu cei de la Telekom daca (sau, daca nu, de ce nu) s-a facut portarea. 

Client Orange

Deci eu am mers cu numărul de Orange la abonament Telekom.Daca abonamentul a funcționat 2 ani mi se pare ca portarea a fost 100%facuta, numărul fiind 075xxxxxx.Precizez ca am ramas cu telefonul mobil.Telekom mai există?

Da, Telekom Mobile exista. Telekom Fix a fost achzitionat de Orange si transformat in Orange Romania Communications. De-aia am vrut sa clarificam despre care dintre cele doua e vorba. 
Deci sa inteleg ca esti deja client Telekom de doi ani? Daca da, mai mult ca sigur, problema e la Telekom. Saau, poate e o problema specifica pe numarul tau. 

Client Orange

@Body2: Numărul temporar până la finalizarea portării nu este activ? E posibil să fie o problemă de sincronizare a datelor până numărul portat să fie activat. Pâna atunci rămâne numărul temporar primit de la Telekom.

Ai înțeles total greșit domnule.Portatea sa efectuat in urmă cu 2 ani.Nu există nr temporar sau alte minuni.Vroiam sa stiu de la cineva care știe daca voi putea folosi mai exact din nou acel numar si de exemplu sa primesc un cod pentru resetarea unei parole la email.

@Body2: Neînțelegerea mea a fost de la închiderea (cu renunțare) la un abonament fără a fi trecut pe prepay sau portat în altă rețea. Din păcate consider procesul destul de complicat, și așa cum ți-a scris Pololică recuperarea este teoretică. Succes.

Body, cu scuzele de rigoare, mie nu mi-e foarte clar ce s-a intamplat cu acel numar la Telekom. De ce vrei sa-l recuperezi daca numarul e deja (activ din cate inteleg eu) in custodia Telekom?

Client Orange

Activ numai este, deoarece nu mai primește semnal.Si pentru ca este nr.format Orange 

Formatul nu are importanta. Iar faptul ca nu ai semnal, e o problema Telekom. 

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salutare!

Daca numarul a fost inchis de Telekom, numarul s-a intors la Orange (asa este norma legala: un numar inchis se intoarce la operatorul initial caruia i-a fost alocata plaja respectiva de numere). Si da, se poate recupera doar de la Orange (0751XXX.XXX este din plaja de numere Orange Romania), dar foarte probabil sa fie necesar sa faci abonament cu numar preferential.