la 22-03-2024 06:18 PM
Am reîncărcat azi la Inmedio am primit 5 euro și după o oră mi s a spus ca nu mai am credit cum pot rezolva aceasta situație?Va rog frumos sa mi răspundeți .
la 22-03-2024 06:47 PM
Contactează Orange prin chat my orange sau la 300 și explicale situația pentru a vedea ce sa întâmplat cu creditul
22-03-2024 08:21 PM - editat 22-03-2024 08:22 PM
Daca dai apel la *133# ce mesaj primesti? E posibil sa fie probleme generale saau...posibil sa nu se fi actualizat desfasuratorul. Nu e in timp real (e mentionat lucrul asta si in captura de ecran de mai sus).
Daca ai primit mesaj de confirmare a reincarcarii, banuiesc ca s-a consumat creditul si desfasuratorul nu e actualizat. Dar tind sa cred ca s-a cosumat pe date mobile.
la 23-03-2024 10:50 AM - editat ultima oară la 23-03-2024 11:37 AM de DanielaH
Mi au luat creditul apoi mi l au luat dat înapoi în această dimineață și iar mi l au luat .Ce joc e asta?
foarte dezamăgită de ei
la 23-03-2024 12:08 PM
Salutare!
Îmi pare rău să aud așa ceva!
Trebuie să faci o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Poate se rezolvă situația și sper să nu se mai întâmple așa ceva.
Succes!
23-03-2024 02:21 PM - editat 23-03-2024 02:22 PM
Contactează Orange din nou și odată ce ai cei 5 euro credit activează optiunea din my Orange .
My Orange - altele - optiuni și activezi opțiunea dorita
Folosește rețea wifi și închide datele mobile
la 25-03-2024 10:35 AM
@Paula25, s-a rezolvat situația?
la 25-03-2024 11:24 AM
Nu
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor