anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare prepay eșuată.

Grifin
Începător
Buna ziua. Tot incerc de dimineata să-mi încarc cartela online. 7 tranzacții eșuate. Sper sa nu mi se retragă suma la 7 tranzacții. Încă nu am reușit să-mi încarc cartela. E prima oară când patesc asa ceva
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember
Salut Grifin, Daca metoda de plata este card, deja atasat pe cont, re-ataseaza cardul. Ideea e sa treci prin pasii de introducere a datelor de card, si de confirmare a tranzactiei pe partea bancii. Momentan este o problema la prepaid, din cate am putut eu sa vad, in aplicatia My Orange de mobil, in momentul in care se fac tranzactii cu cardul deja atasat pe cont. Nu e o problema cu cardul. E o problema cu aplicatia. Si nu, nu ar trebui sa se retraga nimic din cont, pentru ce cel mai probabil nici nu se face cerere catre banca. Oricum, in experienta mea, nu ar trebui sa fii taxat. Poti verifica asta foarte simplu din aplicatia bancii (daca ai o aplicatie de mobile banking). Dar oricum, ar fi interesant, dupa cum zicea si Daniela, daca ne-ai putea da cateva detalii. Situatia nu e noua, si ne-ar ajuta sa avem cat mai multe detalii, pentru ca cei care se ocupa de asta, sa poata gasi problema astfel incat sa vina si cu o solutie. Daca vrei o solutie simpla in momentul asta, ai chiar doua, dar as fi curios daca iti merge prima: 1. re-adaugi cardul, din aplicatie. La detaliile de plata, ai o sectiune numita Metoda de plata. Acolo, daca ai deja cardul atasat, ar trebui sa ai un link de Modifica. Dai pe Modifica > Card nou (poate sa fie acelasi card, nu trebuie neaparat unul nou), si urmezi pasii. 2. faci incarcarea din My Orange, varianta de PC.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator
@Grifin, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația ta. Ne dai, te rog, mai multe detalii? Ce metodă de reîncărcare folosești? Înțeleg că din contul tău My Orange? Din aplicație sau din varianta web? Plata cu cardul sau pe factură? Încărcare cu credit sau cu opțiune? Ce eroare primești?

arsradu
#StarMember
Salut Grifin, Daca metoda de plata este card, deja atasat pe cont, re-ataseaza cardul. Ideea e sa treci prin pasii de introducere a datelor de card, si de confirmare a tranzactiei pe partea bancii. Momentan este o problema la prepaid, din cate am putut eu sa vad, in aplicatia My Orange de mobil, in momentul in care se fac tranzactii cu cardul deja atasat pe cont. Nu e o problema cu cardul. E o problema cu aplicatia. Si nu, nu ar trebui sa se retraga nimic din cont, pentru ce cel mai probabil nici nu se face cerere catre banca. Oricum, in experienta mea, nu ar trebui sa fii taxat. Poti verifica asta foarte simplu din aplicatia bancii (daca ai o aplicatie de mobile banking). Dar oricum, ar fi interesant, dupa cum zicea si Daniela, daca ne-ai putea da cateva detalii. Situatia nu e noua, si ne-ar ajuta sa avem cat mai multe detalii, pentru ca cei care se ocupa de asta, sa poata gasi problema astfel incat sa vina si cu o solutie. Daca vrei o solutie simpla in momentul asta, ai chiar doua, dar as fi curios daca iti merge prima: 1. re-adaugi cardul, din aplicatie. La detaliile de plata, ai o sectiune numita Metoda de plata. Acolo, daca ai deja cardul atasat, ar trebui sa ai un link de Modifica. Dai pe Modifica > Card nou (poate sa fie acelasi card, nu trebuie neaparat unul nou), si urmezi pasii. 2. faci incarcarea din My Orange, varianta de PC.
Client Orange

SorinM84
Începător
Confirm varianta colegului arsradu. Astăzi am procedat astfel și a funcționat.

arsradu
#StarMember
Salut Sorin! Mersi frumos pentru confimare. O singura curiozitate am: pe care dintre cele doua variante ai mers? Cea din aplicatie, cu readaugarea cardului, sau cea din versiunea web de My Orange? De asemenea, daca ai mers pe prima varianta, cea din aplicatie, daca ai timp, data viitoare cand mai faci o reincarcare (luna viitoare sau asa), sunt curios daca poti sa faci incarcarea si cu cardul readaugat. Adica fara sa trebuiasca sa mai modifici nimic. Am testat si eu un pic chestia asta. De fapt, tot testez de vreo luna incoace. :)) Si se pare ca problema e cu cardurile adaugate mai demult. Posibil din cauza ca aplicatia incearca sa foloseasca un token mai vechi. Si nu-l lasa banca, din motive de securitate. Ideea e ca nici nu anunta nimic aplicatia in cazul asta, macar sa stii care e problema. Asa ca, trebuie sa mergi un pic din instinct. Sa te prinzi singur cam care ar putea sa fie cauza. :)) Oricum, odata re-adaugat cardul, nu ar trebui sa se mai intample problema. Cel putin nu la urmatoarea reincarcare. Inca nu stiu daca dupa mai multe luni se manifesta din nou. Dar, teoretic, odata re-adaugat, ar trebui sa inceapa sa mearga. Inca o data, mersi frumos de info! 🙂
Client Orange

SorinM84
Începător
Salut Radu! Am ales prima varianta, cu readaugarea cardului. Voi incerca luna viitoare sa activez cu cardul nou adaugat. Acum luni de zile am avut probleme asemanatoare si imi aduc aminte ca am fost directionat, din call center, catre versiunea web si a functionat. Faptul ca eroare nu are alocata un numar unic de indentificare nu ne ajuta deloc 🙂 Putin suspect este faptul ca, eu avand 3D Secure la cardul BT, incarcarea se face trecand peste securitatea cardului. In mod normal orice operatiune online cu cardul trebuie sa o aprob din aplicatia BT. Nu si la aceste incarcari. Poate de aici si apar probleme, conflice.

arsradu
#StarMember
Eeexact! 🙂 Asta e un pic si dilema mea. Exact pe motivul asta. O chestie foarte interesanta, e ca pe varianta de web...cu toate ca foloseam cardul atasat (care in aplicatie nu mergea), ma trecea prin 3D Secure. Nu trebuia sa introduc datele de card, dar treceam prin 3D Secure. Iar plata se facea cu succes. Si eu tind sa cred ca de acolo ar putea sa fie problema. Cu toate ca am mai facut plati cu cardul salvat si la alti comercianti, si a mers ok. Si nu sunt foarte sigur daca nu cumva e de asteptat ca, in cazul in care folosesti un card salvat, sa nu te mai treaca prin pasii urmatori (inclusiv 3D Secure). Eu am sunat la banca, cu intrebarea asta, si ei asa mi-au zis, ca ar fi normal. Asta e si ideea. Tu cand faci o plata cu un card deja salvat, iti dai acceptul sa nu mai treci prin pasii de introducere a datelor si confirmare ulterioara pe partea bancii. Cred ca in momentul in care faci prima plata, daca ceri sa-ti salveze cardul, ti se salveaza un token, pe care aplicatia il va folosi la urmatoarele tranzactii. Cred ca pe acelasi principiu functioneaza si aplicatii gen Glovo, Uber etc. Practic, plata se va face in baza acelui token. Acuma, problema e ca acel token expira. De fapt, nu e o problema, e cat se poate de normal. Altfel cineva care iti stie datele de logare pe cont, se poate loga si incepe sa faca cumparaturi cu cardul tau la infinit. Deci, e bine ca e asa. Problema e totusi ca aplicatia, asa cum ai zi si tu, nu da un mesaj clar pentru problema asta. Si da, se poate afisa, pe baza unui cod de eroare primit pentru cazul asta concret (inclus sau nu si el in mesaj), un mesaj custom, astfel incat, atat dezvoltatorii, dar mai ales userul, sa stie ce ar putea sa cauzeze problema asta, si sa incerce sa-si re-adauge cardul, ceea ce, in cazul asta, este si cea mai simpla rezolvare la problema asta. Daca aplicatia il pune sa incerce din nou si atat...n-o sa rezolve nimic. Ba mai mult, acumuleaza frustrare, dupa atatea incercari esuate. Dupa care, intra in Comunitate, si se pune pe scris. :)) Oricum, ma bucur mult ca ti-a mers si tie metoda asta. 😄 Am tot testat la chestia asta. Am pornit initial de la premiza ca e o problema doar in aplicatia de iOS, si doar pentru incarcarile cu credit. Pentru ca asta testasem. Ulterior, au inceput sa apara useri cu aceeasi problema, si pe Android. Apoi am incercat eu si pe Android, si dupa ceva timp mi-a dat prin cap sa incerc sa re-adaug cardul. Practic sa simulez un "card nou" fara a folosi efectiv un card nou. Si a mers. Si atunci mi-a picat fisa ca s-ar putea sa fie din cauza ca acel card a fost adaugat pe cont de ceva timp. Dupa care am sunat la banca si mi-au confirmat ca intr-adevar acel token expira. Nu au stiut sa-mi spuna dupa cat timp, dar mi-au spus ca expira, si mi-au explicat si de ce. Deci...da, pe partea aplicatiei, cand se intalneste acel cod de eroare, presupun ca este unul specific, mesajul nu ar trebui sa fie "Reincarcare esuata. Te rugam sa incerci din nou", ci "Reincarcare esuata. Te rugam sa incerci re-adaugarea cardului in aplicatie sau folosirea unui alt card." O varianta mult mai eleganta ar fi ca, in momentul in care se primeste codul ala de eroare, pur si simplu sa forteze o noua re-adaugare a cardului. Gen: "Token expirat. Te rugam sa urmezi pasii pentru re-adaugarea cardului in aplicatie." Simplu. Te trece prin pasii de introducere a datelor de card, + 3D Secure, si aia e. Sau, daca nu e nevoie decat de 3D Secure (cum pare sa sugereze functionalitatea de pe varianta web), atunci fortezi doar 3D Secure. Oricum, tot cred ca ar fi binevenita o mai mare transparenta fata de user, in ceea ce privesc erorile astea. Adica, nu la modul criptic, cum sunt erorile de Windows, cu erori de genul "0x00000000". Ci la modul user-friendly, usor de inteles pentru toata lumea. Si, mai presus de toate, util! Nu ajuta pe nimeni un mesaj de genul "a aparut o eroare, te rugam sa reincerci mai tarziu", daca nu stim despre ce eroare e vorba, ce a cauzat-o, si cum o putem rezolva! Asta ar ajuta si la diminuarea numarului de useri nemultumiti. Pentru ca vor sti deja ce sa faca! Nu mai au nevoie sa deschida topicuri in comunitate, sau sa sune la Relatii Clienti. O sa stie sa-si rezolve singuri problema. E adevarat ca, uneori, prea multe detalii pot creea confuzie. La fel si prea putine. Momentan, aplicatia inclina spre a doua varianta. Si cred ca e nevoie de ceva mai multe detalii si mesaje mai clare si mai bine adaptate contextului in care au fost generate.
Client Orange