Reîncărcare eșuată !
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 09:04 PM
Buna încerc sa fac reîncărcare online din aplicație și pur și simplu nu reușesc , la final îmi spune :incarcare eșuată!
Am dezinstalat si instalat aplicația , am rememorat datele cardului …
Ce-ar mai trebui sa fac ?
Nu e prima data când se întâmplă asta !
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 09:23 PM
Ana, poți să mai aștepți un pic, poate se rezolva problema din sistem.
Sau poți încerca să încarci din varianta desktop My Orange, pe www.orange.ro.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-03-2023 10:34 PM
@Ana7: În timpul procesului de reîncărcare, după ce ai introdus datele cardului, se așteaptă o confirmare a tranzacției sau apare direct eroarea? Ai confirmat tranzacția în cazul în care ți s-a cerut acest pas? Confirmarea se face fie printr-un cod primit ca text SMS sau din aplicația aferentă cardului cu care efectuezi plata. Ai încercat eventual cu alt card?
E posibilă și o eroare a aplicației (cum menționa delfinas), caz în care poți încerca varianta de WEB (desktop) a MyOrange. Te rugăm să revii cu o captură (screen-shot) după eroarea primită (dacă persistă problema). Succes.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2023 11:18 AM
apare direct eroarea ! Și nu e prima data când se întâmplă 🤦♀️
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2023 11:38 AM
@Ana7: Dacă după momentul introducerii datelor aferente cardului nu sunt fonduri pe card sau datele cardului nu sunt corecte atunci eroarea este aproape instantă. Altfel nu ar apărea direct ecranul cu eroarea menționată. Încearcă din varianta WEB (desktop) a MyOrange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2023 05:01 PM
Datele cardului sunt corecte ! Și fonduri suficiente pe card !
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2023 06:43 PM
@Ana7: Cunoști varianta desktop (web) aferentă MyOrange? Încearcă să încarci de acolo, nu din aplicație. Așteptăm feed-back-ul tău.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2023 09:14 PM
Nu o cunosc ! Dar mă voi informa !
Mulțumesc !
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2023 09:20 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-03-2023 10:06 AM
Ți-am scris eu, de la început, să intri pe www.orange.ro și să încarci de acolo, din varianta desktop a My Orange, adică direct de pe site, nu din aplicație.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2023 06:50 AM
Bună@ Ana7,
Încearcă și acum, dimineața, pentru că sunt momente când sistemele lor mai dau rateuri. Am pățit și eu așa și am amânat un pic, după care a funcționat fără probleme.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2023 07:32 AM
Folosește pago pt reincarcare, în my orange sunt destul de des probleme
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2023 10:16 AM
@Ana7, s-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2023 11:20 AM
am reușit sa incarc cu 10e, apoi am încercat din nou o alta reîncărcare cu mai mult ai la fel apare eroare 🤦♀️ Am încercat de mai multe ori ! E fff enervant !
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2023 11:24 AM - editat ultima oară la 03-04-2023 08:06 AM de DanielaH