anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare cu optiune

Bonciu
Junior
Buna ziua, aseară in jurul orei 22:00 am reîncărcat cartela cu optiunea de 4 euro direct din aplicație, dar aceasta nici până la ora asta nu a fost activata. Este vorba de un SIM dintr-un dispozitiv care necesita internet, astfel îmi dau seama dacă s-a activat atunci când se conectează la server.
11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember
Salut! Nu ai decât să-i contactezi prin Chat Djingo sau la numărul de telefon 0374300300 din orice rețea ( 300 din rețeaua Orange) și ei te vor ajuta. Noi, cei din Comunitate, nu putem să te ajutam decât cu sfaturi, din păcate! Succes!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Cateodata ma intreb oare cat dureaza sa implementeze cineva un pop-up cu un text care sa mentioneze ca sunt probleme cu aplicatia? Cu siguranta mai putin de 2 saptamani. Dar deh, e mai simplu sa lasam oamenii in bezna, sa faca plati si sa nu primeasca lucrul pentru care au platit, decat sa investim un pic de timp in informare.
Client Orange

Bonciu
Junior
@arsradu de acord... și mai și promovează reîncărcările din aplicație că fiind unele rapide și sigure... dar na, îmi asum confortul de a sta acasă și aștept ...

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca ai o aplicatie de home banking, am inteles ca de acolo nu se intampla problema. Doar din My Orange... Dar evident, acuma deja e tarziu sa mai faci o reincarcare. Singura varianta, in cazul asta, dupa cum zicea si Vio, este sa incerci sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti. Fie la 300, fie pe chat-ul Djingo, fie din aplicatie... Ideea e sa poata sa-ti aloce resursele din optiune. Imi pare rau ca nu am alta solutie. Si eu ma gandesc ca la un moment dat o sa trebuiasca sa-mi reincarc contul, si nu stiu daca s-o fac din My Orange sau nu. Poate pana atunci se rezolva totusi.
Client Orange

Bonciu
Junior
Eu mă gândesc că poate in câteva ore mi se va activa opțiune.. la chat live e duminică și nu răspunde nimeni

FLo1
#StarMember
Radule, eu mă întreb cât de clar trebuie să li se explice clienților că nu pupă internet (mai ales din opțiune, nu credit) la mai puțin de 5€. Inclusiv acel bonus nici nu ar trebui acordat sub 5€.... pentru că e inutil. Dar multe sunt încă o varză în paradisul portocaliu, în special semnalul.

Bonciu
Junior
Pe mine nu mă interesează internetul deoarece consuma maxim 100 mb pe luna, ci valabilitatea, daca puteam cumpără valabilitate cumpărăm, dar nu se poate... Și la 4 euro primesc 30 zile in plus valabilitate

cmadeleinel
Explorator
nu am avut probleme niciodata nu reincarea direct din aplicatie. cred ca doar o singura data nu am primit acele SMS-uri cum ca mi s-a activat optiunea si am primit bonusul X, dar serviciile functionau, asa ca a fost simplu sa imi dau seama ca de fapt, reincarea a avut loc cu succes.

FLo1
#StarMember
@Bonciu: pentru valabilitate și resurse în rețea ai opțiunea cu 1€/15zile, adică 2€ lunar. Spor.

DanielaH
Moderator
@Bonciu, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea?

Bonciu
Junior
@DanielaH din păcate am vorbit cu cei de la support chat și mi-au zis că este o problema la procesarea plăților și nu depinde de ei... dar nu prea este confortabil atâta timp cât mi s au încasat banii, dar nu beneficiez de nici un serviciu