anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema reîncărcare extraoptiune

MistaVee
Începător
Salut, astăzi am reincarcat cartela și nu mi s-a atribuit cartelei minutele, sms-uri, datele mobile.
In aplicația my orange îmi arată doar datele mobile ce le primeam în urma activării opțiunii, dar oricum nu ii pot folosi.
Plata s-a efectuat, folosind același card de când am această cartelă.
Folosesc aceeași extraoptiune și e prima dată când am probleme.
2 Răspunsuri 2

FLo1
#StarMember
@MistaVee: bun venit în Comunitate. Dacă poți revino cu detalii: - valoare opțiune cu resurse aleasă - un screen-shot cu SMS de confirmare încărcare / sau de la 333 (credit info) OBS: Dacă plata încărcării nu era recunoscută, atunci nu primeai bonusul de 10x valoare euro încărcată. Sigur nu ai încărcat cu credit în locul opțiunii cu resurse? Vezi la detalii să ștergi orice referire la numărul tău (adică fără date personale).

DanielaH
Moderator
@MistaVee, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea? Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii.