la 04-08-2024 09:04 PM - editat ultima oară la 05-08-2024 08:16 AM de DanielaH
Am cumpărat opțiunea de 6 euro care trebuia să-mi deie internet nelimitat, dar mi-a dat doar 6gb și 160gb bonus
04-08-2024 09:21 PM - editat 04-08-2024 09:25 PM
Salut,
Ai incercat sa afli ce resurse ai prin apelarea
*133#
In cazul in care resursele primite sunt aceleași va trebui sa contactezi serviciul clienți:
https://www.orange.ro/contact/
Fiind o oferta noua este posibil să apară anumite erori in ceea ce privește alocarea de resurse.
la 04-08-2024 09:42 PM
Salutare!
Da, în acest caz, va trebui să îi contactezi prin intermediul aplicație My Orange - Altele ( cele 3 punctulețe din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).
Baftă!
la 04-08-2024 09:49 PM
Resursele de "net nelimitat" le poți observa apelând "cost control" la *133# sau 333. Vei primi un SMS în care va fi specificat că ai inclusiv "net nelimitat". Verifică și te așteptăm cu o actualizare a situației.
la 04-08-2024 10:11 PM
Interesanta oferta pentru 6 euro net nelimitat.
Acum sigur nu mă voi mai gândi să aleg oferta de 8 euro.
05-08-2024 08:02 AM - editat 05-08-2024 08:06 AM
Uitându-mă mai atent acum, pentru că am și eu un prepay încărcat zilele trecute cu opțiunea de 6 euro, observ că am același trafic inclus ca la încărcare, chiar dacă zilele trecute am intrat la un curs online de vreo 3 ore, cu streaming video, unde se consumă de obicei destul de mult internet.
Deci este posibil să fie nelimitat, dar să nu scrie și să apară doar traficul respectiv (cel inclus de obicei)! Eu cred că asta este explicația, cel puțin la mine!
la 05-08-2024 08:55 AM
Cum menționam, ”nelimitat-ul” nu apare pe datele de ”consum” din aplicație, dar este evidențiat în mesajul SMS primit la o solicitare prin apel la *133#
05-08-2024 08:57 AM - editat 05-08-2024 08:58 AM
Ne poți arăta un screenshot.
Sa vedem cum este evidențiat.
la 05-08-2024 09:10 AM
Din MyOrange nu am ce să-ți arăt pentru că nu apare nici o informație referitoare la nelimitat date mobile.
05-08-2024 09:13 AM - editat 05-08-2024 09:16 AM
Mulțumesc pentru screenshot.
la 05-08-2024 09:18 AM
Dacă interesează ceva referitor la opțiune de 6euro, opțiunea de pe contul meu este de 5euro, deci oricum nu ar potrivi cu situația de comparat. Dar am prezentat mesajul de ”nelimitat” la cerere.
la 05-08-2024 09:21 AM
Ar fi fost interesant un screenshot cu opțiunea de 6 euro fiind subiectul discuției.
Nu știam că și opțiunea de 5 euro beneficiază de aceeași oferta.🙂
la 05-08-2024 09:26 AM
În cazul meu am activat opțiunea din Pinata.... că tot nu aveam ce să fac cu punctele respective. Dar deși este activat, nu apare în MyOrange. Ideea nu era referitoare la ”opțiunea de 6euro” ci la a verifica dacă în SMS-ul de la ”Credit Info” este menționat sau nu acest ”net nelimitat”. Ulterior analiza poate escalada, însă o verificare prealabilă ar fi de preferat.
la 05-08-2024 09:33 AM
Bănuiam.🙂
Îmi ofereai și mie 75 pct să-mi iau net nelimitat.🙂
O zi faina!😁
la 07-08-2024 11:08 AM
@Petrisor1, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor