- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-04-2025 09:26 PM - editat ultima oară la 07-04-2025 08:32 AM de DanielaH
Salut,
De vreo 30 minute am facut o reincarcare prepay pt numarul ce-l am, dar n-am primit nici un sms, nicaieri. Banii din cont au fost luati. Optiunea de reincarcare a fost cu 30 de zile mentinere optiune/300 zile gratie, ceva de genul(5eu).
Mentionez ca sunt in afara tarii din august 2024. Telefonul are roaming activat si a fost conectat la retea tot timpul.
As vrea sa gasesc o confirmare ca numarul meu a primit reincarcarea; scopul reincarcarii e doar de a mentine nr "alive" pt cand ajung iar la vara in RO.
Merci anticipat de feedback.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-04-2025 10:59 PM - editat 04-04-2025 11:00 PM
@RobbFlynn: Salut și bun găsit în Comunitate. Problema e simplă din cele relatate. Astfel, dacă ai acces la contul tău MyOrange vei putea regăsi informațiile despre actualizarea perioadei de grație 300zile și perioadă activă 30 de zile. Însă fiind în roaming și cu roaming dezactivat nu poți primi ca SMS mesajul, dar el a fost trimis de către Orange.
Dacă totuși vrei să primești acel SMS în roaming, activează manual roamingul și vei primi mesajul SMS. Ulterior poți dezactiva roamingul pentru a nu consuma creditul încărcat acum. Cum poți face aceasta? Din MyOrange sau apelând *100# SelfCare (alegi pentru activare 2 - 2 - 2 roaming).
Recomandare: să te asiguri că NU ai datele mobile activate. Spor și numai bine.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-04-2025 10:59 PM - editat 04-04-2025 11:00 PM
@RobbFlynn: Salut și bun găsit în Comunitate. Problema e simplă din cele relatate. Astfel, dacă ai acces la contul tău MyOrange vei putea regăsi informațiile despre actualizarea perioadei de grație 300zile și perioadă activă 30 de zile. Însă fiind în roaming și cu roaming dezactivat nu poți primi ca SMS mesajul, dar el a fost trimis de către Orange.
Dacă totuși vrei să primești acel SMS în roaming, activează manual roamingul și vei primi mesajul SMS. Ulterior poți dezactiva roamingul pentru a nu consuma creditul încărcat acum. Cum poți face aceasta? Din MyOrange sau apelând *100# SelfCare (alegi pentru activare 2 - 2 - 2 roaming).
Recomandare: să te asiguri că NU ai datele mobile activate. Spor și numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-04-2025 11:17 PM - editat 04-04-2025 11:19 PM
Salut,
Verifica starea numărului tau in contul my Orange (perioada activa, perioada de gratie suspendat/dezactivat).
Verifica istoricul reîncărcărilor in contul my Orange și vezi daca tranzacția apare acolo și care este statusul acesteia.
În funcție de informațiile găsite contactează serviciul clienți prin chat sau telefonic la nr. +40374300300.
Daca bani au fost luați din contul bancar și creditul nu apare, cere informații despre procesarea tranzacție.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 10:12 AM
@RobbFlynn, s-a rezolvat situația cu serviciul de roaming? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-04-2025 02:04 PM
nu e rezolvata.
in continuare nu primesc mesaje sms desi teoretic am acum si credit(am cumparat separat). Daca incerc sa activez roamingul(Credeam ca e activat), primesc eroare "connection problem or invalid mmi code".
ca urmare a lipsei mesajelor, nu pot adauga nici nr la contul meu in my orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-04-2025 02:10 PM
Ai încercat și la *100#?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-04-2025 02:12 PM
Ar trebui sa îi contactezi telefonic la numarul +40374300300 sau prin chat aici pentru activarea roamingului

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-04-2025 05:13 PM
@RobbFlynn: Activând o opțiune de 5€ (opțiune cu resurse exclusiv național) NU are cum să se activeze automat roamingul. Dacă opțiunea de 5€ este CREDIT, atunci poți activa roamingul manual prin alternativele menționate.
Însă cum ai activat opțiune cu resurse (nu crefit), iar pe cont nu mai ai credit activ, mesajul de eroare la activarea roamingului este o normalitate. Ce ai de făcut? Reîncarci cu credit, activezi manual roamingul apelând *100# așa cum am menționat anterior și vei putea utiliza creditul activ și recepționa SMS.
Te așteptăm cu vești bune. Numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-04-2025 06:04 PM
ziceam ca am luat credit separat(deci am platit ~35 ron de 2 ori), respectiv ar trebui sa mearga... dar ceva nu e ok.
o sa vad linkul de chat mentionat mai sus cand am niste timp liber
