anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange nu este capabila sa trimita un amarat de mesaj sa te avertizeze ca iti expira optiunea si ramai fara credit?

Client
Începător
Trebuie sa platesc un abonament lunar ca sa imi trimiteti un amarat de mesaj? Te trezesti doar ca nu mai ai internet si nu stii de ce
1 Soluţie acceptată‚

Vrajitoarea
Cunoscător
Buna, inteleg ca esti pe prepay si nu primesti mesaj inainte de expirarea optiunii. Si eu patesc acelasi lucru, s-au discutat mai multe aici https://comunitate.orange.ro/questions/2183927-rezolvat-notificarile-sms-legate-expirarea-optiunii-prepay-trimit . La mine am crezut ca e din cauza ca nu mai folosesc reincarcarea automata, pentru ca am dat peste cap termenele cand am suprapus cu optiunea de 10 euro peste optiunea deja activa, cand am avut nevoie de roaming (de fapt primesc mesajele la termenul setat pentru reincarcarea automata), dar o alta explicatie e cea data de Orange Assistant la topicul de mai sus "Aceasta situatie se manifesta pentru o parte dintre utilizatorii PrePay ce au fost migrati pe o noua platforma de servicii. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si te asiguram ca se afla in atentia colegilor din departamentul Tehnic, pentru remediere! In mod alternativ iti recomandam sa accesezi contul online sau serviciul Info Credit pentru detalii despre valabilitatea optiunii."

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

FaraUnID
Campion certificat
In cazul prepay se trimit acele mesaje de atentionare, si o spun din propria experienta. Mesajele pe care le primesc eu lunar sunt ceva de genul: "Maine, DD/MM, optiunea 'Internet Prepay 6' se va reactiva automat la ora 00:00 doar daca ai in cont 6 EUR. Daca nu ai credit suficient, reincarca-ti azi contul. Te bucuri de cel mai bun curs valutar, daca achiti cu cardul din Contul Meu." Eu primesc acel mesaj zilnic si cu aproximativ 3 zile in avans, inainte ca optiunea sa expire. Si mai primesc un mesaj de notificare daca sunt pe punctul de consuma resursele din optiune.

Jay
Campion certificat
Salut.. eu am avut dintotdeauna abonament, dar, pentru ca am tot irosit cartele prepay, primite la prelungiri de abonamente, nefolosindu-le, la cea mai recenta prelungire când am primit încă o cartela, am pus acea cartela în telefonul vechi... Si am primit mai multe mesaje, inclusiv ca expira optiunea.. lucru pe care pot sa-l vad și în aplicația My Orange.. Cu siguranță, daca nu ai ratat vreun mesaj și chiar s-a întâmplat sa nu primești n-a fost intenționat.. A fost o eroare de sistem.. Presupun ca nu esti la prima cartela și ești utilizator vechi? Pana acum ai primit mesaje ca expira opțiunea? Dacă da, cu atât mai mult nu poti crede ca Orange te obliga sa-ti faci abonament, ca sa-ti dea mesaj de expirare optiune.. :) Se dau mesaje cu 3 zile înainte și cu 1 zi înainte..

FaraUnID
Campion certificat
Mesajele care tin de Credit in cazul prepay si Cronos in cazul abonamentelor se trimit la sigur chiar daca utilizatorul si-a manifestat optiunea de a nu mai primi mesaje comerciale din partea operatorului. Este posibil ca in perioada acesta, date fiind circumstantele, acele mesaje sa ajunga cu intarziere sau sa fie abandonate de sistem. In momentul in care sunt congestii, in serverul de SMS se creeaza o coada de asteptare, si cum fiecare mesaj are o durata de viata, daca nu serverul nu reusete livrarea acestuia cat timp mesajul este in viata, acesta (mesajul) este abandonat.

Razvan
#StarMember
Se trimit mesaje cu câteva zile înainte de expirare a creditului.

Anca07
#StarMember
Bine ai venit in comunitate! Dupa cum bine au mentionat si alti colegi, orange trimite un mesaj cu 3 zile inainte de expirarea optiunii, prin care te informeaaza de acest lucru. Din textul intrebarii tale, inteleg ca de fapt este vorba de faptul ca nu esti atentionat cand resursele de internet ti se termina, si da, pentru acest lucru, Orange nu trimite niciun mesaj, insa ce poti face tu, este sa iti setezi telefonul pentru a fi avertizat cand atingi o anumita limita de resurse de internet consumate, astfel vei sti exact cate resurse mai ai disponibile. Pentru acest lucru, poti verifica subiecte din aceasta categorie, aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2286253-anuntat-depasesc-limita-internet Revino si spune-ne daca am reusit sa te ajutam cu raspunsurile oferite. Zi frumoasa!

Miha_Z
#StarMember
Nicio firma de telefonie nu trimite mesaje de atentionare cu terminarea traficului de internet, decat asa cum ziceai si tu daca ai abonament. Oricum fiecare poate stabili din telefon un anumit prag de consum de internet la care sa fie atentionat. In functie de optiunea aleasa si de traficul de net inclus poti stabili si tu o limita de atentionare.

Vrajitoarea
Cunoscător
Buna, inteleg ca esti pe prepay si nu primesti mesaj inainte de expirarea optiunii. Si eu patesc acelasi lucru, s-au discutat mai multe aici https://comunitate.orange.ro/questions/2183927-rezolvat-notificarile-sms-legate-expirarea-optiunii-prepay-trimit . La mine am crezut ca e din cauza ca nu mai folosesc reincarcarea automata, pentru ca am dat peste cap termenele cand am suprapus cu optiunea de 10 euro peste optiunea deja activa, cand am avut nevoie de roaming (de fapt primesc mesajele la termenul setat pentru reincarcarea automata), dar o alta explicatie e cea data de Orange Assistant la topicul de mai sus "Aceasta situatie se manifesta pentru o parte dintre utilizatorii PrePay ce au fost migrati pe o noua platforma de servicii. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si te asiguram ca se afla in atentia colegilor din departamentul Tehnic, pentru remediere! In mod alternativ iti recomandam sa accesezi contul online sau serviciul Info Credit pentru detalii despre valabilitatea optiunii."