la 27-08-2023 03:24 PM - editat ultima oară la 28-08-2023 08:41 AM de DanielaH
Salutare tuturor! Nu stiu daca a mai patit cineva ca mine dar sincer m-am saturat de serviciile acestor nesimtiti. Da spun nesimtiti si mi-o asum: nu mai poti contacta Orange petru rezolvarea unei probleme decat daca suni la 300 si platesti, dar si asa te lasa jumatate de ora sa asculti muzica apoi iti inchide. Mail-ul nu functioneaza, iar in Django vorbeti singur, ca prostul, cu un robot. Am avut in ultimul an nenumarate probleme cu Orange Prepay: mi-au furat banii din cont pe motiv ca nu s-a reactivat optiunea iar din 15 euro insa nu mi-au dat inapoi decat 10. Cica doar atat pot sa faca ei transfer. La ei luna difera de cea calendaristica, optiunea expira la 24.00 si se reactiveaza intre 02.00 si 04.00 (daca lucrezi noaptea si folosesti telefonul pana la reactivare poti ramane fara credit din aceasta cauza), astazi am incarcat 10 euro si desi initial aveam in cont 5,29 euro, dupa reincarcare soldul a devenit 10,05 euro. Acum spuneti-mi si mie: cum sa rezolv problema? Desi initial laudam serviciile Orange, in ultima perioda mi-e scarba de ei. Multumesc anticipat!
la 27-08-2023 04:00 PM
Salut @DanS. Rezolvarea este simplă. Renunță la recurență, oricum nu va fi în aceiași zi de la o lună la alta, iar când știi că ai nevoie de reactivarea opțiunii o reactivezi manual în 2-3 minute. Dacă vei considera că ai nevoie la 2 noaptea, poate mai bine sacrifici o zi pentru certitudinea alocării din timp a resurselor. Simplu, fără alte griji și fără eșecuri. Ți-o confirmă un utilizator de prepay cu aproape 4 ani vechime.
Consideri că prepay nu e ok? Încearcă asemeni altora....abonamentul. Numai bine.
la 27-08-2023 04:50 PM
Salutare!
Destul de neplăcute situațiile descrise de tine și sper să te audă cine trebuie și să facă totul mult mai accesibil tuturor clienților, atât în ceea ce privește oferta pe toate segmentele, dar și ceea ce ține de canalele de comunicare.
Succes!
la 27-08-2023 08:59 PM
Si eu sper acelasi lucru (sa vada un factor de raspundere din companie) si de aceea am scris aici.
27-08-2023 05:35 PM - editat 27-08-2023 09:04 PM
Salut,
Hai sa le luam pe rand:
Cum rezolvi? Ca si pana acum. Prin contactarea serviciului clienti printr-unul dintre mijloacele de contact de aici.
Dar daca ceva din ce am scris mai sus te ajuta in a gasi o solutie alternativa, nu pot decat sa ma bucur. 🙂
la 27-08-2023 08:57 PM
Multumesc pentru interes dar te rog sa ma crezi ca am incercat toate variantele expuse de tine insa problema mea persista la toate numerele prepay pe care le detin. Eu am apelat si la aceasta varianta in speranta ca cineva din companie citeste comentariile legate de acest subiec si ia masuri.
27-08-2023 09:24 PM - editat 27-08-2023 09:25 PM
Comentariile sunt citite, intr-adevar. In primul rand de catre staff-ul Comunitatii (moderatori/community managers).
In cazul tau, inteleg ca sunt mai multe probleme, nu doar una. :))
Daca ar fi sa le compactez un pic, ar arata cam asa:
1. probleme de comunicare.
a) apel taxabil la 300 (sunt situatii in care apelul este taxabil, intr-adevar).
Nu stiu daca se poate face ceva in cazul tau concret. Asta daca nu cumva nu era al 3-lea apel luna asta si ar fi trebuit sa fie gratuit... Sau ai sunat in afara orelor de program.
b) mail-ul nu functioneaza.
Aici ar fi util daca ne-ai putea spune ce adresa de mail ai incercat si ce raspuns ai primit cand ai incercat sa trimiti un email la acea adresa.
c) Djingo...e un robot intr-adevar, si are foarte mult de invatat, dar in anumite conditii (in timpul saptamanii ar trebui sa fie ok), iti poate face "lipeala" cu un operator uman.
Sa inteleg ca ai incercat si in timpul programului, si in timpul saptamanii si n-ai reusit sa iei legatura cu un consutant folosind metoda de mai sus (scriind "transfer operator" sau selectand dintre optiunile oferite)? Daca nu, ce probleme ai intampinat mai exact?
2. probleme de taxare.
Aici trebuie vazut concret ce s-a intamplat pe cont cu acele taxari din credit. Poti verifica acelasi lucru si tu, direct din My Orange, sectiunea Cronos (click aici pentru versiunea Desktop). Iar pentru prevenire, ti-am zis, incearca sa tii datele mobile inchise cand nu ai o optiune activa. Daca ai fost taxat si cu optiune activa...atunci trebuie vazut ce s-a intamplat in cazul respectiv.
3. probleme reactivare optiune.
Aici stiu ca au fost niste probleme lunile trecute. Si eu le-am avut. Ar trebui vazut ce e cu acea reactivare automata la 00:00. Daca nu se face, de ce nu se face? Si ar trebui sa fie fix la 00:00? Daca da, de ce nu e? Daca da, atunci cand? Pentru ca nu pare sa fie fix la 00:00.
4. valabilitate optiune.
Din cate stiu eu, si ar ajuta un exemplu concret din partea ta, majoritatea optiunilor nationale au valabilitate 28 de zile. Cum ziceam, era optiunea de 5 euro Nationala care avea valabilitate 30 de zile...dar am inteles ca au redus valabilitatea la 28.
Daca ai un pic de timp, ar fi bine de clarificat cateva dintre chestiile de mai sus, ca sa fie foarte clar pentru oricine le citeste, indiferent daca vor ajunge sau nu mai departe pentru rezolvare. 🙂
la 28-08-2023 07:41 PM
Uite o rezolvare eficienta- porteaza-te. Vezi ce operator are semnal bun in zona ta, si pa pa.
la 13-09-2023 09:46 AM
Am analizat si solutia aceasta si probabil o voi pune in practica.
la 29-08-2023 08:02 AM
Salut!
Inteleg ca ai informatiile privind modul de activare al extraoptiunilor, dar nu era cumva o recomandare? "La activarea unei opțiuni din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, prin apel/SMS gratuit la num...
Ai incercat sa activezi prin reincarcare de pe abonament. Am reincarcat doua numere (unul peste doi ani, si altul aproape un an) si continuitatea era data de recurenta (din abonament) a extraoptiunii. Si reincarcarile au fost aceleasi (ca numar) ca si lunile de abonament...
la 13-09-2023 09:49 AM
Din pacate nu detin nici un abonament si deci nu pot incerca varianta propusa de tine. Multumesc!
la 13-09-2023 10:45 AM
Abonamentul nu trebuie sa fie pe numele tau. Poate fi al orcui (evident, persoana trebuie sa fie de acord cu reincarcarile, doar le va plati la factura).
Totusi, vezi ce solutii primesti de la Orange (cum se spunea si aici, problemele sunt citite). Eu am avut o problema cu apelul WiFi si am fost sunat de la tehnic, fara ca eu sa trimit o cerere directa, ci doar am intrebat aici in comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor