anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Numar prepay suspendat

Miley
Junior
As vrea sa stiu si eu dece un numar prepay caruia i-a expirat extraoptiunea, dar care nu se afla in perioada de gratie, este suspendat?
Nu mi se pare normal, ultima reîncărcare a fost făcuta in luna mai, iar in iulie m am trezit ca am numărul suspendat 🙂
1 Soluţie acceptată‚

svetalex
Maestru
Dacă numărul este în perioada de grație, el apare în aplicație cu statusul suspendat, pentru că nu mai poți apela de pe el.. Știu că pentru prelungirea valabilității unui număr de telefon trebuia efectuată o reîncărcare de minimum 5 euro. Știu că așa erau trecute informațiile când alegei valoarea pentru reîncărcare. Am remarcat acest aspect pentru că am 2 numere de prepay pe care le încarc ocazional astfel încât să nu pierd numele. Deci dacă ai încărcat cu 4 euro nu s-a luat în calcul pentru prelungirea valabilității

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Miley!!! Cum adica e suspendat, nu primesti apeluri?

svetalex
Maestru
Îți apare suspendat, dar se află în Perioada de gratie. Poți primi apeluri/sms-uri pe acel număr. Poți verifica perioada de grație din MyOrange.

Miley
Junior
Da, suna ocupat si intra direct căsuța vocala 🙂 dupa ce am reîncărcat cartela, nu a mai fost suspendat (asa aparea si in aplicatia my orange)

delfinas
#StarMember
Ciudat,,, Cu cat ai incarcat? Esti in Romania sau in strainatate?

Miley
Junior
Nu se afla in perioada de gratie. Am verificat in aplicație 🙂

svetalex
Maestru
cartela Orange PrePay beneficiază de: - 60 de zile perioadă de activitate, în timpul căreia poți efectua apeluri, poți trimite SMS sau poți accesa internetul. - 360 de zile perioada de graţie, în timpul căreia poți doar să primeşti apeluri şi SMS. Perioada activă a creditului inițial începe din ziua activarii cartelei SIM, ora 00:00. Perioada de activitate şi perioada de graţie se pot prelungi la fiecare reîncărcare, în funcţie de valoarea reîncărcată, dar cumulat, nu se pot depași180 de zile de perioada de activitate sau 360 de zile de grație. Chiar dacă mai ai credit în contul tău PrePay dar te afli în perioada de grație îl vei putea folosi doar dacă faci o nouă reîncărcare. Poți verifica perioada activă și de grație a contului tău in My Orange sau la *100#, ramura Contul meu sau din My Orange https://www.orange.ro/help/ce-nseamn-perioad-de-activitate-i-perioad-de-graie-47

Miley
Junior
Ideea este ca nici in aplicatie nu imi apăreau detaliile, ultima zi in care cartela mea a avut o optiune activa a fost 29 mai 2021. Dupa ce am reîncărcat cu 4 euro am reusit sa primesc si apeluri, pana atunci nu primeam nici apeluri... Nu este prima data cand am probleme la Orange

svetalex
Maestru
Dacă numărul este în perioada de grație, el apare în aplicație cu statusul suspendat, pentru că nu mai poți apela de pe el.. Știu că pentru prelungirea valabilității unui număr de telefon trebuia efectuată o reîncărcare de minimum 5 euro. Știu că așa erau trecute informațiile când alegei valoarea pentru reîncărcare. Am remarcat acest aspect pentru că am 2 numere de prepay pe care le încarc ocazional astfel încât să nu pierd numele. Deci dacă ai încărcat cu 4 euro nu s-a luat în calcul pentru prelungirea valabilității

Miley
Junior
Am înțeles... Este posibil ca aceasta sa fi fost problema, insa tot nu mi se pare normal sa se întâmple asa ceva

PislaruDragos
Începător
Vreau sa activez un nr ce a fost suspendat Nu am primit raspuns

delfinas
#StarMember
Dragoș, daca ai fi citit topicul și soluția, aveai răspunsul. Dacă numărul tău e încă în perioada de gratie, incarca cu ceva credit și se reactivează. Dacă a ieșit și din perioada de gratie, e ori în perioada de carantină, ori e deja la altcineva.

Buna seara,

Numarul meu e suspendat si nu reusesc sa reactivez nicio optiune, desi am 10 EUR credit!

Cand selectez numarul, apare ca se incarca (?!) si apoi da eroare, nu pot inainta.

Luna trecuta am putut incarca, acum nu. E o eroare din sistem? Stie careva?

 

Multumesc anticipat,

Paul

@PaulT, bun venit în Comunitate!

Prin ce metodă faci reîncărcarea? Din My Orange? Ce eroare îți apare? Poți atașa o captură de ecran?