la 02-11-2024 10:16 AM
Buna ziua!
Am achiziționat recent o cartela prepay de la un magazin Orange din mall. Ulterior, când am dorit sa îmi creez o adresă de email, nu am reușit deoarece "numărul a fost deja folosit" - conform Google . La distanta de câteva zile, alta surpriza, mă delogheaza si primesc notificare de la WhatsApp precum "acest număr nu mai poate fi folosit pentru că a fost interzis". Menționez că nici nu am apucat sa utilizez aceasta cartela in vreo circumstanță. Ce pot face?
la 02-11-2024 10:30 AM
Buna,
Soluția simpla ar fi să-ți achiziționezi o noua cartela prepay.
Te poți întoarce în magazinul Orange și să întrebi dacă poti returna/schimba cartela cu una noua (un număr nou) însă nu știu dacă se poate.
la 02-11-2024 10:30 AM
Buna,
Soluția simpla ar fi să-ți achiziționezi o noua cartela prepay.
Te poți întoarce în magazinul Orange și să întrebi dacă poti returna/schimba cartela cu una noua (un număr nou) însă nu știu dacă se poate.
la 02-11-2024 11:49 AM
Salutare!
Nefiind la începutul telefoniei mobile, se poate întâmpla să primim numere de telefon deja utilizate, cu problemele de rigoare și eu sunt în situația aceasta și primesc mereu notificare că mi se închid serviciile de la Digi, în condițiile în care eu nu mai am servicii de la Digi de prin 2022, iar cartela am primit-o la reprelungire în 2023. Iar cu watshapp sunt în aceeași situație, în sensul în care îmi spune să mă deloghez de pe dispozitivul avut înainte sau ceva de genul. Eu am și abonamente și nu prea am vreo problemă, dar totuși este deranjant.
Eu zic să faci o sesizare scrisă la Orange din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj și să le explici acolo ce și cum.
Baftă multă!
la 02-11-2024 06:12 PM
Numerele de telefon de pe cartelele ppy sunt random, nu avem de unde stii ce numar va fi. Legat de returul cartelei, ai folosit deja resurse din ea si functioneaza, nu prea vad de ce ti-ar accepta cineva returul.
la 02-11-2024 08:10 PM
Deși problemele tale sunt de conjunctură (nicidecum din vina operatorului), o rezolvare simplă și facilă ar fi schimbarea numărului: fie de către operator (mai rar)sau prin achiziția unui alt SIM PPY cu număr.
De ce e o problemă de conjunctură? Google: NU ar trebui să fie o problemă, întrucât un cont de email nu ar trebui să fie condiționat de unicitatea numărului de telefon. La Whatsapp, chiar dacă a existat un cont pe acel număr, ca deținător actual al numărului, poți redeschide (dacă a fost închis) sau reatribui contul aferent numărului în cauză. Succes.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor