anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot suna - Ultima linie nu mai este disponibila

Arici
Junior
Nu pot suna pe nimeni. De fiecare dată când vreau să fac asta, îmi apare asta:
(Menționez că apăs pe “apelați” și nu sună, doar îmi arată că apelez și atât)
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Eroarea apare in cazul in care folosesti functia dual-SIM (eSIM + SIM fizic in cazul iPhone-urilor) in momentul in care vrei sa suni de pe o linie pe care ai setat-o ca implicita si care nu mai exista sau nu mai e disponibila. Ar fi interesant de stiut ce se intampla daca apelezi din Contacte, in loc sa apelezi din Recente. Sunt curios daca merge. :) Solutia, dupa cum s-a spus si mai sus, este in general Clear Recent Calls. Din ecranul Recents -> Edit -> Clear -> Clear All Recents. In cel mai rau caz, dai un Reset Network Settings (General -> Transfer or Reset iPhone -> Reset -> Reset Network Settings).
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember
Salutare! Ai verificat să: - îți funcționeze corect telefonul ( să nu fie defect); - să nu se fi defectat sim-ul; - să ai semnal ; - să ai acces la servicii ( cartelă încărcată, abonament plătit, etc). Poți introduce sim-ul în alt telefon și vezi ce se întâmplă. Eventual, poți cere ajutor și pe chat Djingo, mâine după ora 8.00. Baftă!

delfinas
#StarMember
Arici, ai un iPhone, nu? Curata Recent/Missed Contacts, adica istoricul apelurilor, apoi dai un restart si, daca e cazul, actualizeaza sistemul de operare.

Viocat
Senior certificat
Opreste iphone. Asteapta un minut si apoi reporneste. Ar trebui sa recunoasca simul

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Eroarea apare in cazul in care folosesti functia dual-SIM (eSIM + SIM fizic in cazul iPhone-urilor) in momentul in care vrei sa suni de pe o linie pe care ai setat-o ca implicita si care nu mai exista sau nu mai e disponibila. Ar fi interesant de stiut ce se intampla daca apelezi din Contacte, in loc sa apelezi din Recente. Sunt curios daca merge. :) Solutia, dupa cum s-a spus si mai sus, este in general Clear Recent Calls. Din ecranul Recents -> Edit -> Clear -> Clear All Recents. In cel mai rau caz, dai un Reset Network Settings (General -> Transfer or Reset iPhone -> Reset -> Reset Network Settings).
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Arici, te-au ajutat răspunsurile primite aici? Poți apela acum? Daca da, te rugăm să-l marchezi ca soluție pe cel mai bun. Mulțumim.