la 22-01-2025 05:46 PM
Am incercat sa mi reîncarc numărul cu 16 euro dar îmi spune reîncărcare eșuată ? De ce anume ? Am o opțiune cu 5 euro activ . Problema e că am nevoie de rooming.
22-01-2025 05:56 PM - editat 22-01-2025 05:58 PM
Salut,
Poți încerca utilizarea unui alt card pentru încărcarea numărului.
Verifica sa nu ai limite de tranzacții/sume zilnice setate pentru card.
22-01-2025 06:05 PM - editat 22-01-2025 06:11 PM
Salutare!
Am înțeles că zilele acestea au fost ceva probleme cu reîncărcarea/ plata din aplicația My Orange. Poate și la tine să existe o astfel de problemă!
Detalii găsești aici . Mai așteaptă sau încearcă prin alte metode de reîncărcare.
Ai detalii despre toate metodele de reîncărcare din roaming aici .
Baftă!
la 22-01-2025 06:10 PM
@Octavian3: Există unele clarificări în acest sens aici, pe acest subiect, însă posibil ca problema să persiste încă pe unele numere.
23-01-2025 12:04 AM - editat 23-01-2025 12:04 AM
Salut!
Cauzele care pot conduce la nefinalizarea tranzactiilor de reincarcare pot fi urmatoarele:
- datele cardului nu au fost introduse corect,
- in contul cardului utilizat nu sunt fonduri suficiente,
- serviciul 3D Secure nu este activ sau nu a fost actualizat.
Verifică dacă vreuna din condiții nu este îndeplinită...
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor