la 02-03-2023 12:18 PM - editat ultima oară la 02-03-2023 12:47 PM de DanielaH
Salut! Am un router Orange cu cartela prepay.
Luna trecută a mers bine netul după ce am pus cartelă noua in el și reîncărcat cu 6E, luna asta am reîncărcat din nou dar netul nu mai merge. Creditul a fost luat de pe cartelă, dar nu merge. Îmi scrie conectat la Wi-Fi, dar fără internet connection. I-am dat un restart, am verificat cartela in telefon și nimic.
Ce e de făcut? Știe cineva?
la 02-03-2023 12:35 PM
Salut @malcos,
Pot fi multiple cauze, știu ca pe acest model de router setările pentru conectare la internet trebuie făcute manual sau cel puțin alese din pagina de configurare. Avem nevoie de mai multe detalii de la tine, de ce ai luat o cartela noua? Ce opțiune ai activat pe aceasta? Ai spus ca ai verificat cartela in telefon, sa înțeleg ca nici pe telefon nu merge internetul? Poti verifica daca ai o opțiune activa pe acel număr?
la 02-03-2023 12:52 PM
Salutare!
Posibil să fie congestie în zona ta, cauzele pot fi multiple! Uită-te să fie setat pe automat sau pe 4g, că dacă e pe 3g, se mișcă în reluare.
Totodată, poate fi și în funcție de dispozitivul folosit. Recomand router Huawei B 525 sau 535.
Poți să-i contactezi prin Chat Djingo să îți facă și o resetare de cont pe numărul de prepay respectiv, pentru că se mai poate bloca și din sistemul lor.
Revino cu detalii
Baftă!
la 02-03-2023 12:58 PM
@malcos: Îți recomand să verifici atât funcționalitatea serviciilor de date mobile într-un telefon ( utilizarea acelui SIM într-un telefon), dar să te asiguri inclusiv de opțiunea activată: credit sau extraopțiune? net sau voce? Bineînteles, să fie de minim 5 euro. Te așteptăm cu detalii.
la 02-03-2023 01:02 PM
02-03-2023 01:07 PM - editat 02-03-2023 01:11 PM
Salut,
Ai incarcat cu credit si nu ai activat optiune => ti-a mancat tot creditul, si te-a lasat fara internet.
Incarca fie cu optiune, fie cu credit (dar ai grija sa activezi neaparat si o optiune, din el), dupa care incearca din nou.
la 02-03-2023 03:16 PM
Din moment ce cartela e in router și nu într-un telefon, cine a mâncat ce?!? Banii au fost retrași pt că opțiunea s-a reactivat. Așa ar fi logic cel puțin!
02-03-2023 03:48 PM - editat 02-03-2023 04:00 PM
Ideea e ca atat router-ul tau cat si telefonul au ceva in comun: un modem. Deci sunt sanse foarte mari sa ai rezultate similare intre cele doua.
Acuma, daca acasi SIM prepay nu merge nici in router nici pe telefon, inseamna ca problema e fie cu reteaua 3G/4G din zona, fie ceva pe cont.
Eu unul as mai incerca sa trec telefonul, cu SIM-ul de abonament, pe 3G de exemplu. Fortat in 3G. Nu pe Auto. Daca face la fel, problema e de semnal. Daca nu, problema e la prepay. Caz in care iti recomand un apel la 300 pentru a face o sesizare.
Optiunea e doar cu internet, dar e ciudat ca nu-ti apar detaliile de consum din ea (daca e intr-adevar activa).
la 02-03-2023 01:28 PM
@malcos: Așa cum bănuiam, reîncărcarea ulterioară nu a fost ca extraopțiune ci credit. Urmarea: EO neactivată, zero credit pe cont, iar bonusul fără opțiune activă nu poate fi activat.
Rezolvarea: Încărcare cu o opțiune (recurentă dacă ai nevoie) de voce sau net de minim 5 euro pentru activarea inclusiv a bonusului, iar apoi totul va fi OK Să ai grijă să nu rămână credit neactivat. Routerul nu are nimic. Succes.
Te așteptăm să revii cu informații noi despre stadiul problemei tale. Numai bine.
la 02-03-2023 02:24 PM
la 02-03-2023 02:35 PM
Păi tocmai aia este, că pe cartelă nu ai acces la 5g și depinde de router, cum am spus.
la 02-03-2023 02:38 PM
Opțiunea de 6E e activa totuși! Până pe 28 a mers și azi nu mai merge. Un Nr de telefon unde sa vb direct cu un consultant nu este??
la 02-03-2023 01:38 PM
@malcos poti verifica in contul My Orange daca creditul reîncărcat anterior a fost consumat pentru trafic de internet sau confirma cu cineva de la relații clienți. Dar nu se vede ca ai o opțiune activa pe cont din mesajele primite, deci cel mai probabil a fost folosit creditul.Opțiunile de internet disponibile pentru cartela ta sunt aici: https://www.orange.ro/prepay/#optiuni-internet
Mai jos ai pașii de activare pentru o opțiune Orange:
Fie că ai un SIM Orange PrePay sau îți activezi acum unul nou, te poți bucura de opțiunile PrePay astfel:
Opțiunea de 6 € credit are valabilitate de 28 de zile daca este reîncărcată într-un magazin Orange, pe orange.ro, prin My Orange, Orange Money, prin încărcare directă de pe un abonament Orange sau activată prin meniurile *100#, 300, *122* cod reîncărcare# sau apel 222 tasta 1, respectiv 30 de zile daca este reîncărcată sau activată prin încărcare automata de pe un abonament Orange prin apel la *100#, ramura Reincarcare PrePay.
Alege unde vrei să activezi opțiunea:
Online în contul My Orange sau direct în aplicația "My Orange" dacă folosești un telefon cu sistem de operare Android sau iOS.
Aici poți să reîncarci direct cu o opțiune sau cu credit și să plătești cu cardul bancar sau să activezi/reactivezi o opțiune cu reactivare automată.
Dacă ai credit suficient în cont poți activa opțiuni și prin alte metode:
Opțiunea Internet de 12 € credit – SMS cu textul "net12"
La activarea unei opțiuni din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, prin apel/SMS gratuit la numerele dedicate sau apel la 100#, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet. Astfel, creditul necesar activării opțiunii nu va fi consumat pentru traficul de internet.
Reîncarci oricând direct cu opțiune sau credit, fără reactivare automată după 21/28/30/35 de zile:
la 02-03-2023 02:41 PM
la 02-03-2023 03:11 PM
Ai modificat ceva setari...? www.google.com se deschide? Semnal este suficient? Pana acum era tot pe 3G?
Daca nu ai modificat nimic...e posibil sa fi o problema cu reteaua 3G in zona. Pe telefon tot 3G isi ia, sau ai 4G?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor