anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merge netul ( router Orange cu cartela prepay)

malcos
Junior entuziast

Salut! Am un router Orange cu cartela prepay.

Luna trecută a mers bine netul după ce am pus cartelă noua in el și reîncărcat cu 6E, luna asta am reîncărcat din nou dar netul nu mai merge. Creditul a fost luat de pe cartelă, dar nu merge. Îmi scrie conectat la Wi-Fi, dar fără internet connection. I-am dat un restart, am verificat cartela in telefon și nimic.

Ce e de făcut? Știe cineva?

22 Răspunsuri 22

RafaHelper
#StarMember

Salut @malcos

Pot fi multiple cauze, știu ca pe acest model de router setările pentru conectare la internet trebuie făcute manual sau cel puțin alese din pagina de configurare. Avem nevoie de mai multe detalii de la tine, de ce ai luat o cartela noua? Ce opțiune ai activat pe aceasta? Ai spus ca ai verificat cartela in telefon, sa înțeleg ca nici pe telefon nu merge internetul? Poti verifica daca ai o opțiune activa pe acel număr?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Posibil să fie congestie în zona ta, cauzele pot fi multiple! Uită-te să fie setat pe automat sau pe 4g, că dacă e pe 3g, se mișcă în reluare.

Totodată, poate fi și în funcție de dispozitivul folosit. Recomand router Huawei B 525 sau 535.

Poți să-i contactezi prin Chat Djingo să îți facă și o resetare de cont pe numărul de prepay respectiv, pentru că se mai poate bloca și din sistemul lor.

Revino cu detalii

Baftă!

FLo1
#StarMember

@malcos: Îți recomand să verifici atât funcționalitatea serviciilor de date mobile într-un telefon ( utilizarea acelui SIM într-un telefon), dar să te asiguri inclusiv de opțiunea activată: credit sau extraopțiune? net sau voce? Bineînteles, să fie de minim 5 euro. Te așteptăm cu detalii. 

malcos
Junior entuziast
 

Salut,

Ai incarcat cu credit si nu ai activat optiune => ti-a mancat tot creditul, si te-a lasat fara internet.

Incarca fie cu optiune, fie cu credit (dar ai grija sa activezi neaparat si o optiune, din el), dupa care incearca din nou.

Client Orange

malcos
Junior entuziast

Din moment ce cartela e in router și nu într-un telefon, cine a mâncat ce?!? Banii au fost retrași pt că opțiunea s-a reactivat. Așa ar fi logic cel puțin!

Ideea e ca atat router-ul tau cat si telefonul au ceva in comun: un modem. Deci sunt sanse foarte mari sa ai rezultate similare intre cele doua. 

 

Acuma, daca acasi SIM prepay nu merge nici in router nici pe telefon, inseamna ca problema e fie cu reteaua 3G/4G din zona, fie ceva pe cont. 

Eu unul as mai incerca sa trec telefonul, cu SIM-ul de abonament, pe 3G de exemplu. Fortat in 3G. Nu pe Auto. Daca face la fel, problema e de semnal. Daca nu, problema e la prepay. Caz in care iti recomand un apel la 300 pentru a face o sesizare. 

Optiunea e doar cu internet, dar e ciudat ca nu-ti apar detaliile de consum din ea (daca e intr-adevar activa). 

Client Orange

@malcos: Așa cum bănuiam, reîncărcarea ulterioară nu a fost ca extraopțiune ci credit. Urmarea: EO neactivată, zero credit pe cont, iar bonusul fără opțiune activă nu poate fi activat.

Rezolvarea: Încărcare cu o opțiune (recurentă dacă ai nevoie) de voce sau net de minim 5 euro pentru activarea inclusiv a bonusului, iar apoi totul va fi OK Să ai grijă să nu rămână credit neactivat. Routerul nu are nimic. Succes.

Te așteptăm să revii cu informații noi despre stadiul problemei tale. Numai bine.

malcos
Junior entuziast

Deci îmi arată că este activată opțiunea de 6E. Am băgat cartela in telefon și nu am net ca să nu mai zic că merge pe 3G în același loc în care am 5G pe abonament.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Păi tocmai aia este, că pe cartelă nu ai acces la 5g și depinde de router, cum am spus.

malcos
Junior entuziast

Opțiunea de 6E e activa totuși! Până pe 28 a mers și azi nu mai merge. Un Nr de telefon unde sa vb direct cu un consultant nu este??

@malcos poti verifica in contul My Orange daca creditul reîncărcat anterior a fost consumat pentru trafic de internet sau confirma cu cineva de la relații clienți. Dar nu se vede ca ai o opțiune activa pe cont din mesajele primite, deci cel mai probabil a fost folosit creditul.Opțiunile de internet disponibile pentru cartela ta sunt aici: https://www.orange.ro/prepay/#optiuni-internet

Mai jos ai pașii de activare pentru o opțiune Orange:

Fie că ai un SIM Orange PrePay sau îți activezi acum unul nou, te poți bucura de opțiunile PrePay astfel:

  • reîncarci direct cu o opțiune și primești beneficiile imediat pe numărul tău. Acestea nu se reactivează automat când le expiră valabilitatea (ex. 28/30 de zile), de aceea îți recomandăm să reîncarci din nou cu opțiune sau alegi o opțiune cu reactivare automată (opțiuni recurente)
  • reîncarci cu credit și activezi o opțiune cu reactivare automată (opțiuni recurente). Opțiunea se reactivează la fiecare 21/28/30/35 de zile, dacă ai credit suficient în cont. Cu câteva zile înainte de expirarea opțiunii primești un mesaj prin care îți reamintim să reîncarci; dacă ai întârziat cu reîncărcarea, reactivează manual opțiunea în contul tău My Orange, prin apel gratuit la *100# / My Orange sau la Serviciul Clienți 300.
  • Opțiunea de 5 € credit reîncărcată într-un magazin Orange sau activată prin meniurile *100#, 300, *122* cod reîncărcare# sau apel 222 tasta 1 oferă valabilitate 28 zile; opțiunea de 5 € credit reîncărcată sau activată pe orange.ro, My Orange, Orange Money sau prin încărcare directă de pe un abonament Orange oferă valabilitate 30 zile.

Opțiunea de 6 € credit are valabilitate de 28 de zile daca este reîncărcată într-un magazin Orange, pe orange.ro, prin My Orange, Orange Money, prin încărcare directă de pe un abonament Orange sau activată prin meniurile *100#, 300, *122* cod reîncărcare# sau apel 222 tasta 1, respectiv 30 de zile daca este reîncărcată sau activată prin încărcare automata de pe un abonament Orange prin apel la *100#, ramura Reincarcare PrePay.

 

Alege unde vrei să activezi opțiunea:

Online în contul My Orange sau direct în aplicația "My Orange" dacă folosești un telefon cu sistem de operare Android sau iOS.
Aici poți să reîncarci direct cu o opțiune sau cu credit și să plătești cu cardul bancar sau să activezi/reactivezi o opțiune cu reactivare automată.

 

Dacă ai credit suficient în cont poți activa opțiuni și prin alte metode:

  • Prin apel la 100#, ramura Promoții/Opțiuni
  • Pentru opțiunile cu trafic de internet inclus - prin mesaj scris la numărul 321, cu fiecare cuvânt cheie specific, astfel :
    • Opțiunea Internet de 6 € credit - SMS cu textul "net6"
    • Opțiunea Internet de 5 € credit - SMS cu textul "net5"
    • Opțiunea Internet de 8 € credit - SMS cu textul "net8"

Opțiunea Internet de 12 € credit – SMS cu textul "net12"

La activarea unei opțiuni din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, prin apel/SMS gratuit la numerele dedicate sau apel la 100#, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet. Astfel, creditul necesar activării opțiunii nu va fi consumat pentru traficul de internet.

Reîncarci oricând direct cu opțiune sau credit, fără reactivare automată după 21/28/30/35 de zile:

malcos
Junior entuziast

Din contul Orange am reîncărcat direct cu extraoptiune, nu doar credit.

Ai modificat ceva setari...? www.google.com se deschide? Semnal este suficient? Pana acum era tot pe 3G?

Daca nu ai modificat nimic...e posibil sa fi o problema cu reteaua 3G in zona. Pe telefon tot 3G isi ia, sau ai 4G?

Client Orange