anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merge apel in asteptare

AncaMirela
Junior entuziast

Am incercat toate variantele gasite aici. Imi apar mesajele eroare conexiune sau probleme cartela SIM.  Pentru Samsung s 20Fe. Nu stiu ce as putea sa mai fac. 

22 Răspunsuri 22

Anonim
Neaplicabil

Buna Anca,

Ai activat apel în așteptare?

Cum activez sau dezactivez serviciul Apel în așteptare?

Serviciul apel în așteptare se poate activa sau dezactiva:

  • direct din meniul telefonului tău, din secțiunea Apel > Setări > Servicii suplimentare > Apel în așteptare.
  • prin intermediul unui cod, formând secvența *43# pentru activare sau #43# pentru dezactivare, urmată de tasta “apel”.

AncaMirela
Junior entuziast

Buna ziua. Nu se activeaza. Am incercat ambele variante si imi da eroare. Imi afișează eroare conexiune sau probleme cartela SIM. 

Mentionez ca am activat cartela cu numar noi ieri si am facut toate setarile necesare pe telefon sau cele primite de la Orange. 

Mai exista cumva si o alta varianta? 

Reîncercă aceleași etape, dar după un RESTART al telefonului. Va face minuni. Succes.

AncaMirela
Junior entuziast

Buna ziua. Am incercat si aceasta variantă de cateva ori dar din pacate la mine nu a functionat. Mulțumesc! 

Buna AncaMirela,

Ai cel putin semnal 3G pe telefon? Este criteriu obligatoriu pentru functia asta. Vorbim de o cartela SIM prepay?

Client Orange

Da, este SIM prepay. Am semnal 3G/4G la telefon. 

Atunci e posibil sa fie probleme cu activarea serviciului in momentul asta. Ai cumva si un alt telefon la indemana cu care sa incerci? La mine a mers ok mai devreme, cu cod direct din dialer. 

Client Orange

Și la mine a mers.

Bănuiesc că ai deja o opțiune activă, din moment ce tocmai "ieri ai activat SIM-ul" PPY. Și dacă verifici starea actuală apelând *#43# ce mesaj primești? Din cele spuse de tine .... info că nu este activat. Corect?

AncaMirela
Junior entuziast

La apelarea *43#  primesc mesajul: ,,connection problem or invalid MMI code".

Ok. Din cate am citit pe net problema ar fi de retea… deci eventual mai incearca si maine. Restul serviciilor sunt functionale?

Client Orange

Restul serviciilor sunt functionale. 

Anonim
Neaplicabil

Ai incercat sa contactezi serviciul clienți având în vedere faptul că sim-ul este nou.

 

AncaMirela
Junior entuziast

Da. Am discutat cu ei. Mi-au spus aceleasi variante. Am incercat cat eram cu ei in conversatie de pe alt telefon. Au spus ca nu are legatura cu faptul ca e cartela cu numar nou.

O sa mai aștept si mai incerc zilele urmatoare. O iau de la capat cu toate variantele.