la 20-04-2024 03:10 PM
Am incercat toate variantele gasite aici. Imi apar mesajele eroare conexiune sau probleme cartela SIM. Pentru Samsung s 20Fe. Nu stiu ce as putea sa mai fac.
la 20-04-2024 03:17 PM
Buna Anca,
Ai activat apel în așteptare?
Serviciul apel în așteptare se poate activa sau dezactiva:
la 20-04-2024 03:36 PM
Buna ziua. Nu se activeaza. Am incercat ambele variante si imi da eroare. Imi afișează eroare conexiune sau probleme cartela SIM.
Mentionez ca am activat cartela cu numar noi ieri si am facut toate setarile necesare pe telefon sau cele primite de la Orange.
Mai exista cumva si o alta varianta?
la 20-04-2024 05:55 PM
Reîncercă aceleași etape, dar după un RESTART al telefonului. Va face minuni. Succes.
la 20-04-2024 06:02 PM
Buna ziua. Am incercat si aceasta variantă de cateva ori dar din pacate la mine nu a functionat. Mulțumesc!
la 20-04-2024 07:02 PM
Buna AncaMirela,
Ai cel putin semnal 3G pe telefon? Este criteriu obligatoriu pentru functia asta. Vorbim de o cartela SIM prepay?
la 20-04-2024 07:26 PM
Da, este SIM prepay. Am semnal 3G/4G la telefon.
la 20-04-2024 07:52 PM
Atunci e posibil sa fie probleme cu activarea serviciului in momentul asta. Ai cumva si un alt telefon la indemana cu care sa incerci? La mine a mers ok mai devreme, cu cod direct din dialer.
la 20-04-2024 07:55 PM
Și la mine a mers.
la 20-04-2024 07:48 PM
Bănuiesc că ai deja o opțiune activă, din moment ce tocmai "ieri ai activat SIM-ul" PPY. Și dacă verifici starea actuală apelând *#43# ce mesaj primești? Din cele spuse de tine .... info că nu este activat. Corect?
la 20-04-2024 08:41 PM
La apelarea *43# primesc mesajul: ,,connection problem or invalid MMI code".
20-04-2024 08:46 PM - editat 20-04-2024 08:46 PM
Ok. Din cate am citit pe net problema ar fi de retea… deci eventual mai incearca si maine. Restul serviciilor sunt functionale?
la 20-04-2024 09:27 PM
Restul serviciilor sunt functionale.
la 20-04-2024 08:51 PM
Ai incercat sa contactezi serviciul clienți având în vedere faptul că sim-ul este nou.
la 20-04-2024 09:00 PM
Da. Am discutat cu ei. Mi-au spus aceleasi variante. Am incercat cat eram cu ei in conversatie de pe alt telefon. Au spus ca nu are legatura cu faptul ca e cartela cu numar nou.
O sa mai aștept si mai incerc zilele urmatoare. O iau de la capat cu toate variantele.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor