anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa bonus reîncărcare

radu_muraru7
Junior entuziast

Salutare!

Pe data de 08.09 mi-am încărcat cartela cu 6€ (am activat opțiunea de 6€) și am primit 2 bonusuri: unul de 60GB și altul de 100GB. Ieri mi-am încărcat iar cartela cu 6€ și am lasat sa mi se reactiveze opțiunea peste noapte. Problema! Astăzi văd ca am primit doar un bonus de 60gb.

Contactez un operator la ora 9. Îi ofer informațiile necesare, verifică totul, constată că am dreptate, face o sesizare si zice că imi voi primi bonusul de 100GB care lipsește în 24h. Foarte bine!

De plictiseala, mai contactez un operator la ora 16 sa întreb cand îmi voi primi bonusul. Doamna/domnișoara zice așa: "Bonusul se primeste automat ori la reincarcare cu credit, ori la reincarcare cu optiune direct. Daca activati optiunea din credit, nu se mai primeste un bonus suplimentar". 

 

Ce părere aveți?

De când există "activare din credit"?

1 Soluţie acceptată‚

@radu_muraru7: Eu ți-am specificat de la început problema: Cei 100GB îi primești pentru activare din MyOrange. Activarea recurentă este o activare automată din sistem, NU este activare din MyOrange. Regret. Poate data viitoare..... 

Te așteptăm în Comunitate și cu alte întrebări, probleme, contribuții. Numai bine.

Vizualizare soluţie în postul original

36 Răspunsuri 36

Carlosss
Explorator

Bine că n-am "căzut și eu în capcana asta"  🫡 

Vă mulțumesc comunitate,  mi-ati răspuns la întrebarea care urma , probabil să  o pun în viitor.. 🤣   o seară bună să aveți!

😂😂

Nu trebuie decat sa fii atent sa se reactiveze optiunea. Toate detaliile sunt deja pe pagina orange.ro/prepay. 🙂

Client Orange

@Carlosss: Mă bucur că ai regăsit răspunsuri pentru neclaritățile referitoare la acest subiect. Oricum, dacă vreun răspuns nu se regăsește la întrebarea ta, suntem aici și unul dintre membri Comunității va răspunde cu siguranță. Numai bine și te așteptăm cu alte contribuții în Comunitate. 

DanielaH
Moderator

Salut!

Confirmăm și noi că la recurență nu se activează și bonusul de 100GB din online, rămâne doar cel de 60GB.

Vă mulțumim tuturor pentru feedback.

@DanielaH: Mulțumim @DanielaH pentru clarificare. Revin eu cu problema pusă de @arsradu: <Consideră Orange necesară o explicație suplimentară (cu text și altă beletristică) care bonus și în ce condiții se poate obține: în acest caz, cei 100GB prin utilizarea MyOrange și excluzând încărcarea recurentă?>. Pentru mine este clară situația actuală din MyOrange, unde cei 100GB apar diferențiat (cu/fără MyOrange) și la fel de clar că ”recurența” nu este activare ”live” din MyOrange.

radu_muraru7
Junior entuziast

Acum 15 minute am fost sunat de o domnișoară de la tehnic in legătură cu situația mea. I-am povestit în primă parte situația pe scurt, dar imi știa situația mai bine decât mi-o știam eu🤣🤣

I-am explicat într-un final situația cum stă și a zis ca o sa revină cu un apel căci verifică. Prima data mi-a zis că primesc bonusul dacă reîncerc cu credit din MyOrange, adică nu primesc bonusul dacă reîncarc cu credit din alta parte.

In timp ce imi verifica ea situația, primesc cei 100GB.

A sunat a doua oara si mi-a zis ca ea a înțeles ca bonusul il primesc dacă reîncarc din aplicație. O întreb ce sa fac ca să mă asigur că nu mai vorbesc iar cu Orange luna viitoare. Mi-a zis ca Inainte sa reincarc, sa contactez suportul tehnic prin Djingo sau sa verific pe site daca s-a modificat scrisul.. adică daca apare ca se primește bonus la recurentă.

Sa vedem ce si daca se modifică ceva.

 

Dupa ce am terminat si acest apel, abia atunci am primit confirmarea înregistrării sesizării.