anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inlocuire cartela PrePay deteriorata cu pastrarea numarului

MDL
Începător
Salutare,
Mama mea are o cartela Prepay de ceva timp insa acum nu prea are semnal pe ea si e si deteriorata de atata timp. A fost in magazinul Orange si a cerut inlocuirea cartelei insa cei de acolo i-au spus ca nu pot citi codul de pe cartela ca sa ii schimbe cu alta noua. Are cineva idee ce e cu abureala asta? Daca imi pierd cartela prepay pierd si numarul care il am? Mi se pare incredibil cum incearca sa iti bage pe gat ideea de abonament. Am incercat sa ii comand online din MyOrange dar nu pot comanda cartela pentru ea, decat pentru mine (eu am abonament). Ceva sugestii cum pot comanda online inlocuirea sim-ului pentru Prepay?
1 Soluţie acceptată‚

svetalex
Maestru

În cazul tău este un cost de 1,92 eur pentru schimbarea SIM-ului.

Uite aici care sunt posibilitățile de înlocuire a SIM-ului https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70

 

Poţi solicita gratuit schimbarea cartelei SIM:

  • dacă SIM-ul tău este defect
  • dacă ai nevoie de un format diferit ( 4G, microSIM / nanoSIM / SIM standard )

Pentru celelalte situații ( pierdere, furt, cartela deteriorată ) schimbarea cartelei SIM costă 1.92 euro (TVA inclus).

 

Locațiile în care poți cere o schimbare de SIM sunt :

  • dacă SIM-ul este defect/deteriorat: în orice magazin din reţeaua Orange (francize, parteneri şi Orange Shop) sau prin poşta
  • daca SIM-ul a fost pierdut sau furat: doar în magazinele proprii Orange ( nu şi la parteneri)

 

------------------------------------------

Din contul Orange poți solicita înlocuirea SIM-ului, dar nu știu dacă este valabil și pentru Prepay https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/order

 

Edit: În acest moment schimbarea de SIM din aplicația My Orange este disponibilă doar pentru posesorii de abonamente.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

svetalex
Maestru

În cazul tău este un cost de 1,92 eur pentru schimbarea SIM-ului.

Uite aici care sunt posibilitățile de înlocuire a SIM-ului https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70

 

Poţi solicita gratuit schimbarea cartelei SIM:

  • dacă SIM-ul tău este defect
  • dacă ai nevoie de un format diferit ( 4G, microSIM / nanoSIM / SIM standard )

Pentru celelalte situații ( pierdere, furt, cartela deteriorată ) schimbarea cartelei SIM costă 1.92 euro (TVA inclus).

 

Locațiile în care poți cere o schimbare de SIM sunt :

  • dacă SIM-ul este defect/deteriorat: în orice magazin din reţeaua Orange (francize, parteneri şi Orange Shop) sau prin poşta
  • daca SIM-ul a fost pierdut sau furat: doar în magazinele proprii Orange ( nu şi la parteneri)

 

------------------------------------------

Din contul Orange poți solicita înlocuirea SIM-ului, dar nu știu dacă este valabil și pentru Prepay https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/order

 

Edit: În acest moment schimbarea de SIM din aplicația My Orange este disponibilă doar pentru posesorii de abonamente.

DanielaH
Moderator
În acest moment schimbarea de SIM din aplicația My Orange este disponibilă doar pentru posesorii de abonamente. În rest, toate indicațiile oferite de svetalex pentru înlocuirea unui SIM PrePay (de mai sus) sunt corecte.

FaraUnID
Campion certificat
@MDL Inlocuire de SIM se poate face in Orange Shop (evita magazinele partenere) in baza actului de identitate. Este posibil sa se perceapa o taxa daca acel SIM a mai fost inlocuit in trecut. Despre calitatea materialulul uman al majoritatii consultantilor din magazine s-a tot discutat pe aici. Nu esti nici primul si nici ultimul client pe care se incearca atingerea target-ului prin metoda "sa-l prostim pe prost" argumentand faptul ca nu pot citi seria cartelei sau ca acel SIM se poate inlocui doar daca se contracteaza pentru un abonament pe 3 sau 6 luni. In caz de forta majora declari acel SIM pierdut, il blochezi si soliciti inlocuirea lui, cu pastrarea numerului de telefon, prin plata acelei taxe specificata de @svetalex.

MDL
Începător
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Am reușit să rezolv problema după mai bine de 1 an când am mers eu fizic cu ea în magazin și am cerut un sim nou. De data asta am dat de un agent care nu a încercat să mă prostească și chiar s-a asigurat că noua cartelă funcționează și nu sunt probleme. Cu siguranță unii agenți profită de naivitatea oamenilor mai în vârstă pentru a îi prosti sau a le vinde diverse abonamente.