la 09-05-2024 11:23 AM - editat ultima oară la 09-05-2024 12:16 PM de DanielaH
Salutare,
înainte de a posta am căutat prin postările din comunitate un răspuns dar nu am găsit așa că am decis să mă fac de cacao și să întreb aici: s-a mai confruntat cineva cu imposibilitatea de a nu putea activa opțiunea cadou 6 euro 28 zile câștigată ca premiu la BonusPocus?
Pur și simplu apeși butonul Alege și nu se întâmplă nimic...
la 21-05-2024 02:46 PM
In urma solicitarii transmise, va comunic faptul ca, pentru a obtine asistenta si mai multe informatii legate de campania “BonusPocus”, este necesar sa adresati intrebarile direct pe chat-ul din aplicatia My Orange.
Colegii va vor oferi informatiile necesare si vor gasi o solutie pentru solicitarea dumneavoastra.
Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming.
O zi frumoasa si numai bine!
la 21-05-2024 07:16 PM
Caută un sim activ și trece-l în cont,apoi activează opțiunea!
N-ai altă soluție ! Sau încarcă cu 4€,cu 1 ,2 sau 3€ nu se prelungește perioada activă!
la 20-08-2024 02:54 PM
La fel și eu
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor