anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare reincarcare prepay cu card persoana juridica

AlexT93
Junior

Buna,

Am de reincarcat 7 cartele SIM, si , de fiecare data cand se efectueaza cu succes primele 5, la ultimele 2 imi da eroarea cum ca nu s-a putut realiza reincarcarea.

Fonduri sunt suficiente pe card.

Ce ar putea fi ?

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Alex,

La banca ai sunat cumva? Posibil sa fie o limitare pe partea bancii. De obicei cand se fac tranzactii de genul asta online, multe si dese, se aprinde un beculet de alarma undeva. 🙂 

In general e o masura de siguranta si, in functie de banca, ar trebui sa se poata modifica. Fie temporar, fie permanent. Deci, eu as da un telefon si la banca, pentru o eventuala confirmare/modificare.

Client Orange

RafaHelper
#StarMember

Salut @AlexT93

Cel mai probabil cardul tau are o limita de tranzactii pe zi sau o limita de suma pe care o poti cheltui pe zi. Ne poti spune ce tip de card ai si de la ce banca?

O sa contactez banca sa vedem. Mastercard BCR business

DanielaH
Moderator

Alex, ai luat legătura cu cei de la Bancă? S-a clarificat situația?

O sa contactez banca sa vedem. Mersi !

Pololică
#StarMember

Doua intrebari:

  • in aplicatia bancii nu iti ofera optiunea de reincarcare (presupun cu credit)?
  • un abonament Orange in firma este disponibil? Daca da, vorbeste cu administratorul de cont (nu al firmei, ci persoana de la Orange care se ocupa de numar) si vezi daca poti rezolva prin reincarcarea de pe abonamentul respectiv.

 

Salut,

Nu am acces pe aplicatie...
Iar ca abonament, inca nu am o oferta pentru abonamente.. o oferta pe care am primit-o era mai ieftina cu cativa centi doar