la 08-12-2022 01:57 PM
Buna,
Am de reincarcat 7 cartele SIM, si , de fiecare data cand se efectueaza cu succes primele 5, la ultimele 2 imi da eroarea cum ca nu s-a putut realiza reincarcarea.
Fonduri sunt suficiente pe card.
Ce ar putea fi ?
08-12-2022 02:08 PM - editat 08-12-2022 02:18 PM
Salut Alex,
La banca ai sunat cumva? Posibil sa fie o limitare pe partea bancii. De obicei cand se fac tranzactii de genul asta online, multe si dese, se aprinde un beculet de alarma undeva. 🙂
In general e o masura de siguranta si, in functie de banca, ar trebui sa se poata modifica. Fie temporar, fie permanent. Deci, eu as da un telefon si la banca, pentru o eventuala confirmare/modificare.
la 08-12-2022 03:43 PM
Salut @AlexT93,
Cel mai probabil cardul tau are o limita de tranzactii pe zi sau o limita de suma pe care o poti cheltui pe zi. Ne poti spune ce tip de card ai si de la ce banca?
la 09-12-2022 11:33 AM
O sa contactez banca sa vedem. Mastercard BCR business
la 09-12-2022 09:38 AM
Alex, ai luat legătura cu cei de la Bancă? S-a clarificat situația?
la 09-12-2022 11:33 AM
O sa contactez banca sa vedem. Mersi !
la 09-12-2022 10:12 AM
Doua intrebari:
la 09-12-2022 11:32 AM
Salut,
Nu am acces pe aplicatie...
Iar ca abonament, inca nu am o oferta pentru abonamente.. o oferta pe care am primit-o era mai ieftina cu cativa centi doar
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor