anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

E posibilă cumularea beneficiilor a două opțiuni?

Anfänger2024
Junior entuziast

Salutare tuturor!

Ieri s-a finalizat trecerea de la abonament la prepay în cazul meu.

Rămas fără resurse, am făcut ieri dimineață pe la 07:30 o încărcare cu opțiunea de 5 Euro, care trebuia să îmi aducă 5 Giga de net + 50 Giga net bonus.

Pe la ora 09:06 primesc mesaj că s-a activat și o opțiune promoționala de 3 euro, cu 30 giga de net național. În My Orange văd cumulate beneficiile de net ale celor două opțiuni ( 35 giga net național + 50 giga bonus).

A mai întâlnit cineva o astfel de situație?

Mi se pare neobișnuit să cumulezi beneficiile a două opțiuni. Dacă știam că se activează din sistem cea de 3 euro, nu mai făceam încărcarea de 5 euro.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Da, se pot cumula optiunile (mai exact beneficiile din ele). Poti verifica si in aplicatia My Orange > Altele > Optiuni sa vezi exact ce ai pe cont.

E diferit fata de alti operatori, dar nu e neaparat un lucru rau. 

Ideea e simpla: daca ramai fara resurse intr-o luna, nu trebuie sa astepti pana la urmatoare luna, sau sa consumi din credit. Activezi o optiune, iar beneficiile se cumuleaza.

Atentie insa: reincarcarea (direct) cu optiune NU este recurenta. Adica o ai activa 28 de zile sau cat este, dupa care nu se reactiveaza automat, chiar daca ai credit pe cont.

Reincarcarea cu credit si activarea ulterioara a unei optiuni, din acel credit, ESTE recurenta. Si poate functiona ca un mini "abonament". In sensul ca tu nu trebuie decat sa te asiguri ca in intervalul respectiv de, sa zicem, 28 de zile, ai facut o reincarcare, cu credit, din care sa se poata reactiva automat optiunea la data scadenta.

Nu stiu ce se mai activeaza mai nou la un prepay. Eu am avut oferta de 6 euro la pret de 5, promotional, doar in prima luna. Cu posibilitatea, doar prima data, in caz ca nu vrei optiune, si vrei sa consumi din credit (nu stiu de ce ai vrea asta, dar...ai posibilitatea asta), sa transormi optiunea inapoi in credit. Dar atentie ca asta e valabil doar prima data. Doar la o cartela noua. Nu tot timpul. Pentru restul ocaziilor, va trebui sa iei legatura cu un consultant.

Si un alt aspect la care iti recomand sa fii atent, pentru ca poate creea confuzie, este data de expirare.

Daca vei activa doua optiuni, resursele se cumuleaza...atata timp cat cele doua optiuni sunt valabile. Daca una expira, ramai doar cu cealalta. De asemenea, in functie de momentul in care o activezi, vei primi si reminder ca iti expira. Deci, pregateste-te sa primesti SMS ca iti expira optiunea la cateva zile dupa ce ai activat-o. Pentru ca cel mai probabil nu este acea optiune cea care expira, este una mai veche. 🙂

Sper sa-ti fie de folos. 

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Anonim
Neaplicabil

Da poți activa 2 optiuni simultan la cartela prepay.

Poți suna la Nr 300 daca nu au trecut 24 de ore și nu ai consumat resursele pentru anularea uneia dintre cele 2 optiuni.

Din păcate au trecut 24 de ore.

Mulțumesc pentru lămurire.

Anonim
Neaplicabil

Totuși încearcă să suni nu se știe niciodată.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Anfänger2024

In mod normal trebuia sa ai 5 euro credit după trecerea de la abonament la prepay așa cum scrie in regulament.

"Cererea de reziliere se poate trimite prin intermediul secțiunii de Contact și trebuie să conțină mențiunea de păstrare a numărului de telefon pe cartelă PrePay și acordul de plată a sumei de 5 euro (fără TVA) care, ulterior, se va transforma în credit la activarea cartelei.

Este important să știi că activarea cartelei PrePay se poate face doar dacă toate facturile au fost achitate, inclusiv ultima factură care va conține suma de 5 euro menționată mai sus."

In acest moment mai ai credit? Ti-ai verificat creditul înainte sa încarci? 

Salutare!

Vineri dimineața la ora 7 nu aveam nici o resursă pe număr, după cum îmi arăta în MyOrange. Am făcut o încărcare cu opțiunea de 5 Euro, primind și mesaj de confirmare. Nu reținusem că voi primi opțiunea de 3 Euro și aveam nevoie să pot suna.

La ora 09.06, primesc SMS că s-a activat și o altă opțiune de 3 Euro, al cărei cost vă apărea pe ultima factură ce va veni.

În My Orange îmi arată că am resursele cumulate ale ambelor opțiuni.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

După cum ți-am menționat pe al topic deschis de tine, prima activare de opțiune la un prepay este cu o astfel de bonificație.  Doar prima dată și atât. De exemplu, de obicei era opțiunea de 5euro, pentru care se activau de fapt beneficiile opțiunii de 6euro. Deci ai benificiat de bonificații în urma activării numărului,  nicidecum implicit, fără a fi necesară activarea menționată.

arsradu
#StarMember

Salut,

Da, se pot cumula optiunile (mai exact beneficiile din ele). Poti verifica si in aplicatia My Orange > Altele > Optiuni sa vezi exact ce ai pe cont.

E diferit fata de alti operatori, dar nu e neaparat un lucru rau. 

Ideea e simpla: daca ramai fara resurse intr-o luna, nu trebuie sa astepti pana la urmatoare luna, sau sa consumi din credit. Activezi o optiune, iar beneficiile se cumuleaza.

Atentie insa: reincarcarea (direct) cu optiune NU este recurenta. Adica o ai activa 28 de zile sau cat este, dupa care nu se reactiveaza automat, chiar daca ai credit pe cont.

Reincarcarea cu credit si activarea ulterioara a unei optiuni, din acel credit, ESTE recurenta. Si poate functiona ca un mini "abonament". In sensul ca tu nu trebuie decat sa te asiguri ca in intervalul respectiv de, sa zicem, 28 de zile, ai facut o reincarcare, cu credit, din care sa se poata reactiva automat optiunea la data scadenta.

Nu stiu ce se mai activeaza mai nou la un prepay. Eu am avut oferta de 6 euro la pret de 5, promotional, doar in prima luna. Cu posibilitatea, doar prima data, in caz ca nu vrei optiune, si vrei sa consumi din credit (nu stiu de ce ai vrea asta, dar...ai posibilitatea asta), sa transormi optiunea inapoi in credit. Dar atentie ca asta e valabil doar prima data. Doar la o cartela noua. Nu tot timpul. Pentru restul ocaziilor, va trebui sa iei legatura cu un consultant.

Si un alt aspect la care iti recomand sa fii atent, pentru ca poate creea confuzie, este data de expirare.

Daca vei activa doua optiuni, resursele se cumuleaza...atata timp cat cele doua optiuni sunt valabile. Daca una expira, ramai doar cu cealalta. De asemenea, in functie de momentul in care o activezi, vei primi si reminder ca iti expira. Deci, pregateste-te sa primesti SMS ca iti expira optiunea la cateva zile dupa ce ai activat-o. Pentru ca cel mai probabil nu este acea optiune cea care expira, este una mai veche. 🙂

Sper sa-ti fie de folos. 

Client Orange

Mulțumesc de lămuriri.

Fiind nou la Prepay, am încă de învățat multe.