anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dublare reîncărcare din aplicația MyOrange

Xen10
Începător

Am efectuat două reîncărcări pentru două cartele prepay cu opțiunea de 5 euro, iar mi s-au retras bani din cont pentru 5 reîncărcări. 

Care este soluția pentru a-mi primi banii înapoi?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut Xen,

Solutia cea mai la indemana este un apel la 300, ramura 5-2-0, si sa ceri sa-ti ramburseze suma retrasa din cont, pentru celelalte 3 reincarcari. De mentionat ca cel mai probabil vei primi corespundentul sumei respective, sub forma de credit pe contul tau My Orange.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember

Salut Xen,

Solutia cea mai la indemana este un apel la 300, ramura 5-2-0, si sa ceri sa-ti ramburseze suma retrasa din cont, pentru celelalte 3 reincarcari. De mentionat ca cel mai probabil vei primi corespundentul sumei respective, sub forma de credit pe contul tau My Orange.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Xen10, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Am sunat încă o dată astăzi și mi s-a spus ca o să anuleze reîncarcările și o să mi se ramburseze suma aferentă plăților în cont în 3-5 zile lucrătoare.