la 17-04-2024 08:38 PM - editat ultima oară la 18-04-2024 08:20 AM de DanielaH
Mi s -a întâmplat ca la o cartela ce am folosit-o un timp mai îndelungat să îmi dea eroare telefonul ca și cum nu ar exista. Cum procedez să îmi iau același nr. de telefon deși este o cartela prepay. Multumesc frumos anticipat pt ajutor.
17-04-2024 08:42 PM - editat 17-04-2024 09:19 PM
Salutare!
,,Schimbarea cartelei SIM (furt, pierdere, schimbare format cartelă, deteriorare cauzată de client etc) - 1,92 € pentru orice plan tarifar, TVA inclus. Indiferent de motiv, poti solicita schimbarea gratuită a SIM-ului o dată în 24 de luni.
Locațiile în care poți cere o schimbare de SIM sunt :
Detalii ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70
Mai găsești un topic asemănător aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/%C3%AEnlocuire-cartel%C4%83-sim-deteriorat%C4%83-...
Oricum, dacă te duci la un magazin Orange vei afla dacă este sim-ul defect sau nu, pentru că mai pot fi și alte cauze pentru care nu funcționează acesta.
Baftă!
la 17-04-2024 08:54 PM
Buna,
Mergi într-un magazin Orange și cere schimbarea cartelei.
Bafta!
la 17-04-2024 09:04 PM
Salut,
O sa-ti raspund punctual la fiecare problema:
Daca ai nevoie neaparata de numarul asta, poti incerca si varianta asta, eventual cu un abonament cu perioada mai scurta. Daca nu, recomandarea mea ar fi sa nu-ti mai bati capul si sa iei un alt SIM cu numar.
la 22-04-2024 10:50 AM
@Virgil1, s-a rezolvat problema? Era de la SIM sau de la perioada de grație? Te așteptăm să revii cu detalii noi și vești bune. În felul acesta vei fi de ajutor și pentru alți utilizatori aflați în aceeași situație. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor