De ce nu este implementat un sistem de alerta (SMS, email etc) prin care clientii care au bani in contul Orange Phone credit sa fie anunțați că acest beneficiu expiră la o anumită dată exactă? Am avut neplăcuta surpriză sa văd ca au disparut cei aproape 30 de euro din cont, cu care vroiam să îmi cumpăr un telefon.
Da, știu, beneficiul expiră în 24 de luni. Cunosc foarte bine regulamentul, am achiziționat de mai multe ori telefoane utilizând si banii din Orange phone credit.
Intrebarea mea este: de unde sa stim noi data exactă a expirării acestui beneficiu dacă nicăieri în contul My Orange nu există această informație?
Asa cum ni se trimit tot felul de informari si sondaje, se putea trimite o informare/alertă.
Cei cu care am discutat de la call center imi oferă mereu acelasi raspuns robotizat si sec si imi spun ca este scris pe site ca expiră în 24 de luni, dar nu pot sa dea un răspuns exact referitor la data de început si final al beneficiului.
Am intrebat de ce nu au un sistem implementat in care sa vada o dată de start al beneficiului si data expirării acestuia. Degeaba am întrebat, nimeni nu e capabil sa raspunda. Ar trebui să ne notăm intr-un carnetel aceste informatii?
Este bătaie de joc, lipsă de transparență și discriminare fata de clientii care au Pre Pay si nu abonament.