la 28-09-2022 07:54 PM - editat ultima oară la 29-09-2022 09:32 AM de DanielaH
De ce nu reușesc să finalizez o încărcare cu opțiunea de 12e?
la 28-09-2022 08:02 PM
Salut!
Ce se intampla mai exact? Primesti eroare? Daca da, ce eroare? La ce pas?
la 29-09-2022 09:34 AM
mirabela1, bun venit în Comunitate!
Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii pentru a te putea ajuta cu răspunsuri. Mulțumim.
la 29-09-2022 11:51 AM
Fonduri insuficiente pe card?
Au autorizat plata din aplicatia bancii?
Optiunea anterioara a expirat (sau ai consumat tot netul) si nu esti conectata la WiFi pentru a face plata?
Ce eroare primesti?
Cam astea sunt cel mai des intalnite probleme.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor