De ce nu îmi funcționează internetul daca eu am încărcat cartela cu 3 zile înainte?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2023 11:58 PM - editat ultima oară la 24-04-2023 09:22 AM de DanielaH
De ce nu îmi funcționează internetul daca eu am încărcat cartela cu 3 zile înainte pentru că nu mai aveam resurse de GB?
La ora 00:00 astăzi îmi expira vachea obriunea, dar cea noua ? Cea noua îmi spune că pe 20 mai dar totuși acum nu am net...de ce se întâmplă așa? Și fix când chiar am nevoie!!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-04-2023 12:03 AM - editat 24-04-2023 12:05 AM
La 333 ce informatii primesti? Dar in My Orange?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-04-2023 12:14 AM
Robert, bun venit in Comunitate!!!
Unde te afli si cu ce optiune ai incarcat?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-04-2023 06:18 AM
Salutare!
Verifică la 333 sau în My Orange, dacă ți s-au alocat resursele, iar dacă nu, discută pe chat Djingo sau la 300 cu cineva de la Serviciul clienți, ca să ți se spună exact care este problema și ce soluție există.
Succes!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-04-2023 06:52 AM
@Robert17: Cu ce opțiune ai încărcat înainte de a discuta detalii? Pentru că înțeleg că ai deja activată o nouă opțiune. Dacă ai încărcat cu opțiune mai mică de 5euro atunci net-ul se va consuma exclusiv din credit(dacă-l ai) sau deloc. Revino pe topic cu detalii în acest sens. Numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-04-2023 10:43 AM
Robert, te așteptăm în continuare cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.
